Antagen hockey123 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filleeeee

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Ditt discordnamn: filleeee

Ange ditt födelsedatum 28 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att göra unive till ett bättre unive. Jag vill bli staff för att kunna göra skillnad då jag personligen, min individuella åsikt är att rpn sjunker för varje månad som går. Jag vill därför ändra på detta och ta ett störra ansvar inom min rp karriär. Jag kommer speca runt hela tiden då jag tycker att de värkar jätte roligt och ta report då jag tycker att straffs emellanåt är slöa. Hade verkligen varit roligt att få denna chansen och ett förtroende av 320 då jag själv vet vad jag är kapabel till. Jag vill även bli staff för att jag har 3 års erfarenhet inom unive så jag har en del år på nacken. Är mycket erfaren och har fått en väldigt stor över blick i det hela. Något jag också kommer tänka på är gyllende reglen och det är att behandla andra som man själv vill bli behandlad.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att mycket fungerar på unive men det finns några små saker jag vill ändra på. En av dessa saker är att ibland kan jag få vänta i 10 minuter på att någon ska agera i mina reports det kommer jag defensivt förändra då jag vet hur frustrerande det är att få vänta. Det jag också tycker är fullständigt bedrövligt är supporten man kan sitta support väntrum i timmar ibland för att ingen agerar vet inte vad det beror på men det kommer jag fan förändra på från botten av mitt hjärta. Annars funkar väldigt mycket bra på unive vill inte sitta här och kritisera er säger bara "min åsikt"

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Hitta sköna staffs som man klickar med och jobba mycket effektivt och gå all in för detta då mitt mål är att göra skillnad. Målet är att folk ska känna "fan vad unive har bra service igen" lite av den reaktionen vill jag att folket ska få. Jag är också en mycket trevlig person som kommer hjälpa folk i supporten med mitt moraliska bemötande. Jag är också en person som kommer kunna prata med alla olika typer av människor jag är bra på att läsa av dem från början så jag vet vad jag ska trycka på. Framförallt kommer jag vara aktiv som satan och de leder till att jag kommer möta på mycket problem som jag kommer lösa.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är A och O att agera professionellt som staff på unive då man ska vara ett föredöme för det nya spelarna på unive och därför vill jag vara staff. Av mina år på unive har jag funderat fram och tillbaka på att bli staff men nu känner jag att jag har drivet och engagemanget att bli staff. Jag kommer vara mycket professionell av mig då jag har varit med i gamet förut så jag vet hur allt ligger till. Vet precis hur jag ska lägga upp saker och ting så snälla ge mig chansen att visa upp mina underbara unive kunskaper.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer nästintill bara att specca runt och hjälpa folk (staff arbete). Kommer knappt rpa så mycket då gänget jag var med i blev nedstängt och orka inte hitta nytt och hålla på. Är en mycket kompetent mänska så skolarbete och sånt behöver jag inte plugga till för att få bra betyg ändå så har väldigt mycket tid jag kan lägga på unive om dagarna.

Hur länge har du spelat på Unive? över 3år har kört sen början av 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men har haft massa vänner genom åren som har varit staffs som jag har tagit lärdom av.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? Support, donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka