Nekad hockey123 | Ansökan till Servervakt [Filledixen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filleeeee

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad heter du på discord? fille#3145

Ange ditt födelsedatum 28 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är en vice boss i ett gäng så jag är inne ungefär 4/5h per dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år typ

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan inte se då jag inte är tillgänglig vid tatorn men typ 25 stycen något sånt men de var länge sedan jag fick min sista ban, nu dem 2 senaste månaderna har jag knappt blivit bannad

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. som servervakt är min uppgift att banna alla lallare och dem som inte kan bete sig, dem som är på servern för att förstöra. Min uppgift som servervakt är också att göra de lättare för staffs tex svbanna någon som gör fel och skicka klippet till en staff som sedan kan ta åtgärder på de. Vill helt enkelt ha de ordning och reda i min om givning.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli sv för att kunna hjälpa till och sedan kanske ta ett yterligare kliv till helper. Jag vill också bli de för att jag tycker om att kunna ha ordning på servern. Jag som är inne på servern väldigt mycket ser också mycket skit som händer vilket gör att man kan ta åtgärder på det ist för skicka massa reports och stressa staffs som kanske är upptagna då löser jag de ist för och skaickar in bevis

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att vara korupt är när man tex ser sin kompis göra fel fast man tar inte åtgärder på de eller att nån frågar i dc om ress fast man får inget klipp eller liknande då är man korupt. Man kan också vara de genom att abusa sina perms till egenfördel som tex ressa sig själv i sceario eller om man krockar och dör ressar sig själv.

Eftersom du har väldigt många bans så skulle jag önska att du är banfri en längre period, förslagsvis till i vinter, innan du söker till servervakt igen! 38 bans är väldigt många.
Till nästa ansökan vill jag även att du utvecklar samtliga punkter ytterligare!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka