Nekad Hobbyhasse | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hobbyhasse

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
5
⚠ Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin ban via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera ban-information manuellt.

Berätta vad som hände Allt började i sandy där vi mötte på en grabb från ett gäng vi har krig mot som vi började snacka med. Efter en stund avlossas skott mellan parterna där min polare som sitter i förarsätet blir ihjälskjuten och jag blir då tvingad att försöka fly till fots. När jag börjar springa märker jag hur polisen bakom börjar att skjuta mot mig där jag sedan blir träffad och faller till marken. När jag väl ställer mig upp hoppar jag in i min polares bil där jakten börjar.

Efter en kort stund väljer min polare att stanna bilen vid en liten byggnad då två av våra däck var punkterade. När vi hoppar ut ur bilen möts vi av en polisbil som kör runt lite med bilen för att analysera läget. Jag väljer att springa in bakom byggnaden för att ta skydd samtidigt som min polare blir riktad på runt hörnet. När jag känner mig redo väljer jag att kolla fram runt hörnet där jag möts av min polare och en polis som riktar vapen från en viss distans. Jag hinner knappt fundera över vad jag ska göra innan jag väljer att skjuta polisen i axeln för att försöka få kontroll över situationen och skapa mig en större chans. När polisen är skjuten försöker jag att snabbt kontrollera min omgivning för att försöka se var den andra polisen tog vägen. Efter en kortare stund ser jag hur den andra polisen står redo en längre bit bort vid sin bil och därefter skjuter ett skott som dödar mig.

Jag blev bannad då jag valde att skjuta polisen som riktade på min polare istället för att försöka springa fram och rikta vapen för att skapa en längre scenario som ett gisslandrama exempelvis.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tycker att bannen är rätt då scenariot inte sköttes helt korrekt men även då jag tog val som gjorde att scenariot inte uppspelade sig som jag hade hoppats.

Det som var tanken i första hand var för mig att skjuta ett skott för att få ett bättre läge för att sedan ta mig fram och skapa ett scenario utav det. Min tanke med detta var absolut inte att bara rent av avrätta polisen på plats och det hoppas jag att ni ändå kan förstå.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har bland annat blivit bannad för Mild VDM där jag inte riktigt kunde hålla humöret uppe när en grabb pittade mig och jag pittade tillbaka. Det jag lärt mig efter min ban var att jag måste hålla mig lugn och istället för att bemöta ett regelbrott med regelbrott så ska jag efter scenariot kontakta staffs för att ta åtgärder.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag har en hyfsat bra historik vad det gäller bans men även krim varningar. Jag tycker själv att scenariot blev otroligt dåligt när polisen i fråga avled direkt av mitt skott om bidrog till att scenariot endast bestod av en kortare skottlossning och jakt. Om jag blir unbannad kommer jag att fundera över hur jag kan hålla lugnet och sköta liknande scenarion bättre i framtiden. I framtiden kommer jag definitivt att tänka ut olika scenarion i mitt huvud för att försöka komma fram till en bättre lösning där båda parterna får ha ett roligt scenario som bidrar till servern RP. Jag har även många polare som kör på servern som jag gärna vill in och spela med.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka