Nekad Hobbe7 | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hobbe7

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Hobbe5450/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hobbe

Vad är ditt discord namn? Hobbe#1361

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Linus Karlsson, han är född 1990, 184 cm lång. Han bor i ett hus i hus utanför Growstreet. Jag har mycket problem med polisen. Jag lever för bilar, att köra bil, och att drifta. Han äger dyra bilar på grund av hans drogförsäljning och vapen försäljning, han är en gangster kille som växte upp i knas. Hans pappa drog när han var 3 år och hans mamma håller på med droger. Min dröm är att kunna öppna en egen modeaffär med sitt egna märke, Jag brukar rapa på fritiden, har gjort några låtar som heter ''jag mår'', ''luft i munnen'' och några till. Jag kan mycket om droger för han har växt upp med det fast han lämnar sådant bakom sig och går vidare.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med seriös och rolig RP och nu när de är en pandemi kommer jag vara en del eftersom min skola har distansundervisning.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har polare som spelar på den och dem säger att den är seriös och roliga karaktärer. Jag vill även börja spela igen seriöst.

Hur hittade du Multistaden? Har polare som säger att den e bra så det va så jag hitta den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Få bästa upplevelsen och så roliga scenarion som går.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spela mycket förut men jag ska börja igen

Tillbaka