Hmodidodi2
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ThisSucksSoMuch/
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed Ahmed
Vad är ditt discord namn? Getclapped#9219
Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär är från irak den är 20 år gammal. Den är väldigt känslosam. Min karaktär gillar att spela fotboll och köra taxi.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag vill att staden ska bli större. Jag gillar denna serven. Jag kommer att bidra med bättre stad och försöka mitt bästa att rp på bästa sättet.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är rp den är så realstik att det är en rolig grej.
Hur hittade du Unive? Min vän bad mig joina
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli medlem och bli polis.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är ju att bli polis och att äga en tesla
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är endast aktiv i denna serven
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed Ahmed
Vad är ditt discord namn? Getclapped#9219
Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär är från irak den är 20 år gammal. Den är väldigt känslosam. Min karaktär gillar att spela fotboll och köra taxi.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag vill att staden ska bli större. Jag gillar denna serven. Jag kommer att bidra med bättre stad och försöka mitt bästa att rp på bästa sättet.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är rp den är så realstik att det är en rolig grej.
Hur hittade du Unive? Min vän bad mig joina
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli medlem och bli polis.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är ju att bli polis och att äga en tesla
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är endast aktiv i denna serven