Accepterad HLyasin | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HLyasin

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198121948282

Vad är ditt namn i verkligheten? yasin

Vad är ditt discord namn? hlyasin#3543

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 1992

Berätta om din karaktär. Yasin Byn är en 29-årig som tycker om att titta på sport, Han tycker även om att spela fotboll.

Han är omtänksam och snäll, men kan också vara väldigt aggressiv om saker inte går hans väg.

Yasin är från Turkiet, han växte upp i en stad som heter Izmir. Izmir är turkiets tredje största stad.
Hans far har jobbat som gruvarbetare i 30 år och har en väldigt hög arbetsmoral och hans kära mor tar hand om hemmet och yasins syskon på heltid.
Yasin gick aldrig klart skolan då han var tvungen att hjälpa till med ekonomin, han jobbade som skoputsare i 5 års tid.

Staden Izmir har på senare år en väldigt hög arbetslöshet, vilket ledde till att Yasin reste till Sverige där möjligheterna för jobb och ett bättre liv var möjligt.
Yasin följde sin fars fotspår och utbildade sig till gruvarbetare, han fick jobb omgående inom gruvbranchen och trivs jättebra.
Drömmen har alltid varit att öppna ett företag som Yasin kan livnära sig på.
Han saknar sin familj väldigt mycket och inväntar svar från migrationsverket ang ankomst av hans familj.

Yasin har en normal kroppsform. Han är 1,73cm lång med brun hy, svart hår och gröna ögon.
Han är allergisk mot skaldjur och jordnötter.

Yasins bästa vän är en musiker som heter Dizzy Byn.De har en väldigt eldig vänskap.
Han umgås också med Philip Max och Jax Byn. De tycker om att fiska och spela fotboll tillsammans.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer vara en person som kommer tillge underhållning samt glädje till alla spelarna på Unive då jag har väldigt lätt att bjuda på mig själv.
vill helt enkelt sprida glädje runt omkring mig, och bidra med ett aktivt RP spelade där många roliga scenarier kommer ingå. och jag tror att denna servern kommer vara den perfekta platsen för detta. jag har spelat på eran server utan medlemskap och känner att jag vill ta min RP till nästa nivå med förmånerna jag får ifrån ett medlemskap. Jag har testat några servers och känner att Unive har bäst community för mig

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med ett gott skratt och umgänge , jag kommer även bidra med alla mina RP färdigheter samtidigt som jag alltid vill lära mig mer , jag älskar RP då varje scenario är olika och utfallet på scenariot vet man inte förens det är klart och det är de som är det unika med just RP. Jag kommer bidra med ett aktivt spelande som även kommer generera många roliga scenarion för mig och andra som spelar på Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att det inte alltid jag som går vinnande ur ett scenario utan även andra spelare som ingår i scenariot , det är det som är de unika med just RP att ibland vinner du och ibland förlorar du. Och även om Scenariot inte alltid är det roligaste så måste man försöka RPa ut sig ur det.

Hur hittade du Unive? Jag såg ett klipp på youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka