Accepterad HLA | Ban överklagan [Zueside]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HLA

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198211627275

Ditt Hex-ID: 11000010efb790b

Vad är din discord tagg? HLA#9534

Vem var det som bannade dig? Veni vidi vici

Hur lång tid var din ban? en vecka

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag börja tjuvkoppla en bil nära polisen och sen "inte lyssnade" på dom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Någon taxiförare blev arresterad så sa jag att jag är nya taxichauffören för någon börja ropa att deras förare blivit arresterad. Då satte jag mig i bilen och sa att han skulle hoppa in för jag är nya föraren. Sen börja jag tjuvkoppla taxin och sedan kom polisen o alla ropa på mig att gå ut ur bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. När alla ropa på mig och polisen sa att jag skulle gå ut så gick de inte att trycka F medan jag tjuvkoppla. Trodde jag hade bältet på så jag spammade B och sen F massa gånger men inget hände. Försökte säga att dom skulle vänta och att måste bli klar först men sen blev jag bannad. Fick reda på senare att jag skulle tryckt på X men det var inget jag var medveten om vid tillfället.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit avstängd innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tryckt X. Eller inte hoppat in i taxin från början men det var bara för att bygga ett roligt rp scenario men alla blev bara sura.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka