Nekad hkgfahgdaadghakda | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

karamelbil

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? calle johansson

Vad är ditt discord namn? kurre#9802

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl johansson, född 205 den 3 mars. Han är en snäll människa som har flyttat från stokholm där han föddes. Han har nyss flyttat till staden och letar efter nya äventyr. Hans mål med flytten var att kunna lära känna olika personer och sedan kanske bli kriminell. Karl johansson hade inte så bra uppväxt i stockholm och blev slagen av hans pappa som var en person som drack alkohol. När han var ung var hhan väldigt stökig i skolan och han smyg rökte och ibalnd rökte han droger på fritiden, han har också varit i vissa slagsmål. Nu lever han på bidrag och kämpar för att överleva, och han längtar tills hans blir medborgare och kan börja arbetslivet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan göra den större och göra det roligare för mig men också andra i denna server

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska tillåta den andra att den har vunnit på till exempel i en eldstrid då om man dör så får man ju rp:ea vidare på det och inte säga typ amen det gils ej och annat

Hur hittade du Unive? Först hittade jag den när jag letade efter svenska servers och så hittade jag unive. Först spelade jag inte så mycket men mina kompisar spelade på den

Nekad, utveckla alla punkter om du karaktär (intressen, personlighet och vad den strävar på Unive)
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Och

Vad kan du bidra med till serverns RP?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka