Accepterad hKdhl | Medlem ansökning (Persson)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hKdhl

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/hKdhl

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? HannesD#9631

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Ozzy Carén också kalla O.C i sin ungdomskrets är en 18 årig föräldralös tonåring efter att hans föräldrar dog i en bilolycka när Ozzy enbart var 9år. Sedan föräldrarna gått bort har Ozzy levt på många olika föräldrahem där han har bildat en stökig vardag med mycket hyfs och små kriminella handlingar. Han har alltid känt sig väldigt ensam och vilsen sedan hans föräldrar gick bort. Han har mycket svårt för statligamyndigheter eftersom han aldrig fått riktigt den rätta hjälpen som ensamt barn i en stor värld och han bär på många känslor som bland annat förakt och ilska för samhället. Ozzy har vuxit upp till att gilla snabba bilar, dyra klockor och adrenalin höga vardagar och har förebilder som Al capone och Tony montana i filmen scarface. Hans stora intresse är bilar och han kan gärna tänka sig jobba som bilmekaniker. Nu som 18år och myndig får han hitta egna sätt att tjäna pengar på och äntligen börja ta ansvar, därför bestämde han sig för att ta första bästa bussen till Unive för att testa sin tur i storstaden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har alltid älskat verklighetsbaserade spel och har fått upp ögonen för rollspel och eftersom rollspel är ett stort intresse tar jag min karaktär på fullaste allvar. Tycker också servern verkar vara mycket bra och har en seriös samt mycket hög standard på sin rpn.
Har mycket fritid och därför kan jag vara mycket aktiv på servern för att utveckla rpn och göra min del för att andra medlemmar i staden ska få en bra upplevelse.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en stor och mycket aktiv server. Har titta på flera streams och videos om server och det verkar som alla är snäll och tar rollspel på fullaste allvar på Unive servern.

Hur hittade du Unive? Genom att titta på FiveM på youtube där jag märkte att många videos utspelade sig i Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att bidra som en trevlig och hjälpsam person, utveckla min karaktär och rollspelet dag för dag för att kunna skapa intressanta scenarion så att jag och andra får en bra upplevelse. Jag vill också utveckla mitt rollspel för det är något jag tycker är väldigt kul och desto bättre man är på det desto roligare blir det också då.
Mitt slutgiltiga mål är att bygga upp en vardag fylld av rollspel inom massa olika scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bygga upp en så bra miljö som möjligt för mig och andra spelare, utveckla servern och rpn på Univen samt bygga på min och andra karaktärers liv i staden.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, det är jag inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår fullt ut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka