Nekad hjorthen123 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingen321

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? vilgot

Vad är ditt discord namn? hjorthen

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter vilgot karsson och han är 24 år gammal. Han växte upp i en liten stad utanför sthlm. han växte upp med sin mamma, pappa , och sina brosor. hans intressen va fotboll han va me många bra lag och va jätte duktigt på de hans pappa stöttade honom vid matcher och sånt. vilgot hadde jätte svårt i skolan att sitta stilla och koncentrera sig så han bestämde sig att hoppa av skolan vid 9an. Han flyttar till en liten lägenhet som hans pappa köpte till han. Han va ute sent på kvällarna för att hitta kontakter men tillslut så hittade han en grupp som han hadde kemi med. Lite senare så märkte att han brosa va me i gruppen elliot karlsson. Dagen efter så fick han reda på att de var ett kriminellt gäng och där började hans resa med sin brosa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra me seriös och rolig rp och göra folk bäkväma med rpandet. lär folk me dålig rp och lalliga att andvända sig av reports. vara me på möten så man kan ge tips på servern. jag kommer bidra me långa roliga scenarion och inte korta och tråkiga.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att i ett scenario så ska de vara kul för båda parterna att alla ska ha chansen och vinna något i scenariot , som tillexempel om ja blir rånad så kan rånaren göra ett roligt scenario av de som utveckla de och ha bra rp och ska kunna ge chansen att ja ska typ göra en tjänst så släpper han mig så de innebär att de ska va roligt ändå om du förlårar ett scinario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag kan alla typ, rdm de betyter random death match, att man dödar någon utan andledning. VDM vechile death match att du kör på någon me flit så den dör. FEAR RP när du inte e rädd i ett scenario tex om någon riktar vapen så ska du rpa rädd. SUNT FÖRNUFT tänk på vad du gör om de är rimligt de du tänkte göra. POWERGAMING när man inte rpar på sina skador tex om du krockade så ska du rpa på de.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har jätte mycket ja har spelat på den servern innan och många mer som medlem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka