Accepterad hjorthen123 | Ban Överklagan [Norrland]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingen321

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/_hjorth/

Ditt Hex-ID: steam:110000149a9fb0b

Vad är din discord tagg? hjorthen#2765

Vem var det som bannade dig? alvin

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja gjorde fel och staffsen staffsen valde att banna mig. Enligt mig tycker ja att de va lite överdrivet med bannen men ja förstår varför att han valde att banna mig. Men ja hoppas ja kan få en andra chans så ja kan bevisa att ja kan rpa men de var rätt dumt av mig att göra med ja har lärt mig väldigt mycket redan av denna ban och de kommer inte ske igen. Hoppas att staffen kan förstå vad ja menar med det här. och önskar att ja kan få en till chans. För de va inte meningen och de kommer inte att hända igen ja lär mig väldigt fort av alla mina bans ja har fått och ja gör inte om de ja kommer vara mer försiktig och tänka på vad ja gör nästa gång. Men ja respekterar staffen beslut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog bara afk vid mitt gänghus väntade på min krycka gå bort sen när jag tabbar in i spelet så har ja tappat hälften av mitt hp av en bugg för någon andledning men de händer hela tiden men ja skriver en report och dom kunde inte ger ut ress så ja skulle åka till sjukan men ser mina byggnader lite blurriga men de händer ofta för min dator men ja sket i och sprang ner till ett garaget så ser ja marken bugga lite blev suddig men ja vet inte om de va datorn eller spelet också så ja tar spawnmenu och spawnar senaste och så får ja lite mer hp en vad ja hade ja visste inte ens att de funkade för när har tagit spawnmenu för att få tillbaka min hatt spawnar ja med exakt samma hp hela tiden de har aldrig funkat sen när de blev fixad men de funkade nu så staffsen speccade och banna mig på direkten då. Ja vet inte varför de funkade nu men de gjorde de och staffen tog återgärder på mig på direkten vilket ja fattar att dom gjorde men ja önskar att ja fick unban så ja kan gå in och rpa och ha kul .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var ja som gjorde lite fel skulle inte ha tagit spawnmenu men ja visste inte ens att man kunde få hp av de men de är ingen bortförklaring men ja tycker att ja förtjänar en andra chans och de hoppas ja att ja får ja kommer rpa anolunda om ja får unban och sköta mig bättre. Men staffen skötte sitt jobb och bannade mig och agerade snabbt men ja vill bevisa att ja kan rpa för powegaming är en ovanlig ban för mig de gör ja inte men de var av misstag men ja får ta återgärderna när ja gör de men hoppas att staffen verkligen kan förstå mig och hålla med mig lite att de inte skulle bli så .

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja kommer inte ihåg så många av mina bans men ja lär mig av alla mina bans de brukar ja inte göra om ja tänker innan ja gör de om ja har blivit bannad för de innan. Men ja skulle inte kalla mig problem spelare har 9 tidigare bans ja håller inte med min ban precis efter men lite efter så börjar ja fatta varför staffsen tog återgärder på mig och allt ja gjorde fel då tänker ja lite efter vad jag gjorde fel. Men ja tycker att ja inte blir bannad så mycket de är inte så likt mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut ja skulle inte ha tagit spawnmenu för första början skulle ha tagit mig till sjukan och gjort en sceanrio där men mitt hp tappades av en bugg men ja kommer komma ihåg de och rpa på skador endå och göra så bra sceanrion på de som möjligt och göra lång drivna scenarion. De skulle vart roligare i rp men om ja skulle kunna bli unabnnad skulle ja gjort saker mycket anorlunda de lovar ja de kommer inte ske igen kommer va försiktig och tänka efter rejält innan ja gör något likt dähär.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har ja kommer göra saker anolunda ja har lärt mig av denna ban väldigt mycket ja kommer inte ta spawnmenu igen när ja inte får göra de. Kommer inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka