Accepterad hjorthen123 | Ban Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingen321

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/_hjorth/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? zorrokungen23

Vem var det som bannade dig? lluddeee

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-20 164718.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffsen valde att banna mig för fear rp i början fattade ja inhte vrf ja blev bannad och va sur men efter så fattade ja varför han valde att banna mig endå om de inte va ja som körde men ja respekterar staffsen beslut och hoppas ludde kan ge mig en andra chans

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja och en annan blev jagade jag satt i brevid förarsätet ja körde inte han krockade sen han ja knappt rpa men ja sa aj och sånt men ja rpade inte i /me då men sen fick ja blackscreen sen så riktar dom sen kör han iväg och ja hoppar ut 200 meter senare dödar 2 sen drar vi vilket som inte va bra vi sulle ha hoppat ut och acceptera att vi blir kidnappade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nu har ja förstått varför ludde tog beslutet och banna mig men innan har ja blivit tillsagd av andra staffs att man ska rpa på skador innan man hoppar ut och blir kidnappad och sen har ja fått skir för ja hoppar ut för snabbt efter en krock men ja fattar ludde vi skulle ha gett up men han valde att köra och ja var lite sen att hoppa ut och hålla upp händerna men ja respekterar beslutet men ja önskar en andra chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja 16 gånger men dom flesta är lall bans när ja inte visste hur man rpade

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja skulle har hoppat ut tidigare och hålla upp händera de skulle vart roligare för båda parterna och ett långdrivet scenario men ja önskar efter en annan chans och bevisa att ja kan rpa

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut de ska inte ske igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka