Nekad hjorthen123 | Ban Överklagan [boten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingen321

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/_hjorth/

Ditt Hex-ID: steam:110000149a9fb0b

Vad är din discord tagg? zorrokungen23#2765

Vem var det som bannade dig? 1.benji, boten

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-29 201137.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffsen valde att banna mig för ja bröt mot reglerna (shoot on sight). ja tror själv att staffsen valdett banna mig för ja inte hade en POV på mitt klipp. Staffsen såg inte hela ascenariot dom såg bara shoot on sighten. Staffsen gav mig en krimvarning och en ban på sju dagar för de men ja tror att staffsen skulle förstå mig lite mer om dom såg hela sceanriot innan men ja respekterar staffsens beslut men ja hoppas att ja får en andra chans så ja kan bevisa att ja kan rpa. Ja hade kunnat gjort scenariot med långdraget och roligare för båda parterna. Om ja blir unbannad kommer ja rpa mycket anolunda och tänka efter innan ja gör något. De var dumt av mig att skjuta de var lite idiotiskt att göra men de ska inte ske igen. Men ja hoppas att staffsen förstår dehär och om dom vill ta ett beslut och ge mig en andra chans. De är därför staffsen valde att ta återgärder på mig. Men hoppas att staffsen vill ge mig en andra chans så kan dom se att ja kan rpa de är de ja önskar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja och mina kompisar åkte runt i en bil en person från mitt gäng syndikatet den andra från kartellen. Vi åkte bara runt liksom tog över något område sen drog vi hem till ranchen där vi chillade i kanske 5 minuter tills de kommer en prio de är en bil som har jagat dom länge då åker vi ut prion ligger utanför ranchen typ 200-400 meter bort bara så vi åker dit ser en grön bil (gsf) dom krigar vi mot. Vi snackade med dom kanske 20-30 sekunder bara liksom "vad gör ni varför jagade ni våra" de blev lite hets då hoppar min polare ut han blir vdmade sönder sen hoppar ja och min polare ut skriker ut ur bilen dom väljer att köra ifrån och vi säljer att skjuta ja sköt två 2-3 skott ville inte döda alla men dom andra fick alla förutom föraren tror ja för föraren levde han åkte upp på ett berg men vi drog därifrån för vi hade nyss skjutit då drar man sen drog vi bara hem. Men ja hade inge klipp på min pov när de hände så staffsen fick inte se hela saken för vi hade träffat den bilen och jagat precics innan de känner vi igen på direkten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. beslutet var både rätt och fel men mer åt de rätta hållet. Om staffsen hade sätt från början tror ja att dom hade fattat mig lite mer vad som hände innan tror ja själv men de är bara enligt mig. Men staffsen gjorde sitt jobb och tog återgärder på mig vilket var rätt men ja tycker den va lite rätt med krim varningen men bannan önskar ja att ja får en andra chans. Men de är upp till staffsen om dom litar på mig nu och om tror att ja har lärt mig de har ja gjort de kommer inte att ske igen får snacka med folk mer och inte skjuta på direkten. För de ser inte så fint ut på deras POV de ser som en shoot on sight men om dom hade förlängt sitt klipp så hade staffsen kanske fattat mer. Om ja blir unbannad kommer de inte ske igen shoot on sighten de ska inte ske igen ja ska göra så roligt scenario som de bara går. Men ja kommer rpa mycket anolunda efter dehär för de är inte så kul och bli bannad. Ja dödade ingern person.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har blivit bannad 12 gånger innan och dom flesta är typ såhär 2-5 dagar bans ingen perma ban ja har bara fått typ små bans som ja har lärt mig av. har ja fått ja ser mig verkligen inte som en problem spelare. Ja lär mig efter mina bans efter typ 2 dagar och de har gått 3-4 så ja har lärt mig av denna ban väldigt mycket. Ja blir sur i början sen förstår ja varför ja har blivit bannad så ja tar lärdom av mina bans de brukar gå fort sen tänker ja efter vad ja gjorde fel och hur ja skulle kunnat gjort anolunda för att inte få en ban. Men min rp kommer höjas efter dehär önskar verkligen efter en andra chans. De va ett misstag och de kommer inte att ske igen. Men ja tycker endå att bannen var rätt så rimlig endå om ja inte skottade mycket så var det. De ja gjorde var ju inte kul för den andra parten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja de kunde ja skulle låtit bli att skjuta bara hoppa in igen och börja jaga dom de skulle vart en roligare scenario för båda parterna för vi spelade bara för våra vinster och inte för deras om vi hade lyckats kidnappa dom hade vi kunnat gjort ett roligt scenario av de istället för att bara skjuta mycket roligare skulle de vara. De hade ja kunnat gjort isället för att skjuta de var dumt att göra och de kommer inte att ske igen. Men ja har lärt mig av mina misstag och de kommer absolut inte ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har ja. Kommer inte shoot on sighta igen för ja har lärt mig av min ban för ja har varit bannad ett tag de kommer inte att ske igen. Kommer höja min rpa nivå mycket högre. Ja kommer tänka på mitt rpande framöver ska tänka efter rikitgt rejält innan ja tänker göra något specielt i skottlosningar där ska ja sköta mig så bra de bara går. Men ja har lärt mig väldigt mycket av denna ban. Men efter denna ban kommer ja bli mer nogrann och rpa på en mycket högre rp nivå och göra så roliga scenarion de bara går

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka