Accepterad hjorthen | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hjorthen

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199152981797/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin Hjorth

Vad är ditt discord namn? Hjorthen#9570

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adwin Hjorth 23 år gammal och är väldigt snäll och vill hjälpa till. Adwin Hjorth är väldigt intresserad av bilar och har vart det sen väldigt liten. Hans pappa jobbade mycket med att fixa och laga bilar och det har inspirerat Adwin.
Eftersom Adwins pappa jobbade med bilar så har Adwin blivit jätte inspirerad med samma jobb så det skulle passa riktigt bra med mekonomen.
Just nu så jobbar han på postnord för att kunna betala fakturor och hemmet. I framtiden hoppas han på att jobba med bilar som till exempel mekonomen eller autoexperten.
Alla få gånger Adwin har sålt bilar så har det gått bra, han har fått bilarna sålda med ett rimligt pris.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill nå högre mål och utan whitelist känner jag mig väldigt limiterad till vilka jobb jag kan ha och vad jag ska göra på dessa jobben.
Jag vill att min RP ska bli bättre så jag kan nå mina mål och jag hoppas på att det blir bättre med whitelist.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Varför jag vill bli whitelistad på denna server är för jag har testat många andra serverar och har kommit fram till att denna är bäst gjord. Det är alltid många spelare online och det gör att det finns alltid något att göra och ha det gött. Många andra svenska RP serverar har alltid fullt med spelar och buggar och då kan dom inte hålla servern uppe som på samma sätt som Unive. Det finns alltid bra personer som kan hjälpa än via discord med sina problem så det är inget fara. Därför vill jag ha whitelist just på denna server.

Hur hittade du Unive? Jag hitta Unive genom att mina kompisar tipsade om den servern så jag kollade upp det och det verkade väldigt kul. jag har desutom kollat mycket på twitch och sätt flera personer stremat Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med RP är att bara vara snäll mot andra och hjälpa dessa personer som behöver hjälpen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej just nu spelar jag bara på Unive och lägger massor med tid på det och det tycker jag är riktigt värt att göra.

Vidare till intervju. Lycka till!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka