Nekad hjorthen | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hjorthen

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199090519666/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? Hjorthen#6578

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pablo Svensson, han är 21 år gammal. Pablo är uppväxt i en liten by utanför Stockholm, han växte upp med sin pappa, mamma och sin brorsa. Hans pappa arbetade inom ett klubb, vilken klubb visste inte Pablo förs äldre ålder. Detta gjorde att Pablo var oftast hemma ensam med sin mamma som var en alkolist. Under 19 års tiderna så var han inte trygg så han bestämde sig för att flytta ut. Pablo började gå med i grupper inom olika sociala medier. Hittade ett anonymt konto med en massa medlemar, i bilderna så var det bilder på grabbar med masker, han blev lite småintresserad så han kontaktade dom och gick med dom, där hade Pablo gott med i det kriminella.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag ska utveckla min rp genom att ha möjligheten till att skriva twitter och kunna utveckla rpn där, blocket samma som twitter, slåss i behagliga senarion, skaffa arbeten och inte leva på A-kassa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp, skicka en report vid behov gällande lallare, få folk känna sig trygga på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex att det ska vara roligt för båda partenerna genom att ifall man rånar banken så blir det inte så kul ifall polisen stjuter direkt, detta gör inte att det blir ett roligt senario

Hur hittade du Unive? Genom mina kompisar som hade skaffat en dator innan mig och sen så tipsade dom om servern så jag gav det ett försök.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka