Accepterad hjorthen | Medlem ansökning [CHALLE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hjorthen

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199152981797

Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin Hjorth

Vad är ditt discord namn? Hjorthen#9570

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är cirka 23 år gammal och har alltid haft ett enormt stort intresse för bilar och specielt mecka med dom. Han hade då en pappa som jobbade med bilar samt fixade han dom, han drev en eget företag där dom var väldigt kännda.
Då min karaktär gillar bilar samt fixa dom har nog gått i generna satt säga.

Just nu så jobbar han på postnord för att få in lite lön och med den pengen kunna klara av vardagarna och hålla alla i familjen levade.
Generelt så är han väldigt snäll och rar av sig han har ett gott hjärta som alltid vill stå i tjänst för att kunna göra staden så mycket bättre det bara går!
Han är väldigt trygg i staden och han gillar alla sköna personer. Nu på senaste har han hitta flera vänner och har då blivit lite mer trygg bland folk.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är väldigt mogen och gillar denna server så otroligt mycket och då vill göra staden större.
Utan ett medlemskap så känns det ganska omöjligt att jag ska kunna nå mina mål och höja min RP. Jag har svårt med jobbet där jag tycker att det är väldigt svårt nu när det är typ bara jag som jobbar.
Så med ett medlemskap så känns det möjligt att jag kan nå mina mål samt höja min RP dubbelt så mycket mot vad jag gör nu.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör mig intresserad av unive är att rp med alla mina polare och att det är så värkligt. Alla bilmärken, alla regler, inga bugs eller något. allt är så bra uppbyggt i grunden och det gör allt så bra och blir intresserad.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern Unive genom att mina kompisar tipsade mig att testa spelet så jag gav det ett försök och medans jag laddade ner det så kollade jag lite på youtube om vad spelet gick ut på och fick upp en jätte bra video.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att höja min RP så högt det bara går och sedan kunna och ha möjligheter till att hjälpa spelare som är rätt så nya eller som har lägre RP än mig. Samt ha skitkul och bara njuta.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att bli kriminell och kunna hamna med ett gäng helst motorcykelgäng samt kunna få alla och mig att börja RP så mycket och så bra det bara går.
Jag vill samt att alla ska trivas och ha det bra i servern jag vill höja allas Rp nivå då själva spelet kommer bli roligare i säj.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar inte på en annan server för att jag tycker att denna server är den bäst gjorda från grunden med bäst support och är mest värd att lägga tid på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka