Accepterad hjorthen | Ban Överklagan [colaegott]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hjorthen

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199090519666/

Ditt Hex-ID: 1100001435e4e70

Vad är din discord tagg? hjorthen1337

Vem var det som bannade dig? colaegott

Bild på banmeddelande: unive ban 2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag cloggade vid ett sent senario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och min kompis hade vart på valmo plockat lite och möta upp några polare som var där och plocka. Sedan så skulle jag stänga ner spelet och åka därifrån satt de ser lite bättre ut så jag åker därifrån möter en bil som stannar framför oss och frågar vilka vi är, påstår direkt att vi är med gsf och går ut och riktar, dom ber oss hoppa ur bilen och sen så var de några på bronkullen som började skjuta dom, dom började skjuta mot dom på berget sedan sköt oss som försökte ta oss därifrån då vi var i skräck.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag påstår att de är en felaktig ban, hela senariot var riktigt tråkigt, som sagt de kokm fram en grabb till oss och påstod att vi var med gsf och sen så hoppade dom ut och riktade, sen började det skjutas mellan dom och några på kullen, vi försökte hoppa in i bilen för att inte vara delaktiga i det så vi försökte åka och då sköt dom oss. Jag tänkte att ifall man redan var 12ad så tänkte jag att man kan stänga ner då jag skulle iväg och sedan när man vaknar upp spawna om på nytt och fortsätta därifrån för under senariot så var de en delaktig person som lämande spelet efter typ 1 minut efter han dog. DÅ tänkte jag att jag härmar han

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja blev nydligen bannad pga powergaming då jag och polaren krockade med några runt ett hörn och rpade inte tillräckligt på skadorna (2 dagars ban) sen några liknande banns (powergaming), kommer inte ihåg alla de var så länge sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat legat där i 5 minuter och sedan tryckt E och efter det stängt av spelet, det hade blvit bättre rp och inga konsekvenser

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag, har fått en klarare uppfattnming om hur man ska ta sig ifrån en död karaktär ifall man ska stänga ner spelet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de förstår jag

Tillbaka