Nekad Hjalmarolsson2009 | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hjalmarolsson2009

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar

Vad är ditt discord namn? spooderman#8678

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 30 år gammal och heter Lars Gunnarson. När Lars Gunnarson var liten gick han samhälle på gymnasiet efter det så sökte han in på polishögskolan men hoppade sedan av. Lars är även intresserad av bilar och vill då kunna köpa hans drömbil som är en snygg ferrari. Under hans barndom har det varigt lätt, han hade det väldigt bra i skolan och hade många vänner men någonstans efter han sökte in till polis så gick det snet till i Lars liv han började ta droger och festa allt för mycket men någonstans under när Lars var 20 år så började han bli mer intresserad av sport och bilar och där med slutade med allt skit och började fokusera på livet för att få ett bättre liv och det har han uppnåt nu Lars lever sina bästa dagar just nu . Lars är en positiv människa som har åkt på några resor i sitt liv och därmed vet han en del av samhället. Lars vill ha en stor bilsamling och ett bra betalande jobb. Lars vill hälst jobba med bilar eftersom det varit ett stort intresse sedan tidig ålder. Lars kan järna tänka sig att börja bli lite kriminell eller att satsa helt på bilarna och börja som mekaniker eller bil försäljare på hel tid och få bra med pengar till att satsa på sin bil sammling som kommer bestå av drifting bilar och sport bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till ett roligt och bra rp. Jag kommer bidra till bra jobb rp då jag tänkt att jag ska bli securitas eller mekaniker. Jag vill göra unive till en bättre plats för rp och bättre senario då det finns mycket lall

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att ha kul och inte för att vinna ett scenario

Hur hittade du Unive? Spelat innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka