Nekad Hjalmarolsson2009 | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hjalmarolsson2009

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar

Vad heter du på discord? spooderman#8678

Ange ditt födelsedatum 4 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Skol Aktivitet
varge dag 14:30-10:30¨

Helg aktivitet
ca 11:00 till 04:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 4 månader tror jag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6. 2 innan medlem 3 false bans och 1 riktig ban

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Deras jobb är helt enkelt städa upp på servern så att folk har det roligare med mindre fail rps och annat skit

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag tycker att Unive är så roligt så jag vill hjälpa till att förbättra RP upplevelsen för många andra nya och äldre rp:are, Jag vill ändra på andra rp:ares syn på servervakter (SV) på grund av servervakter kan vara väldigt otrevliga. Jag vill inte bara använda /kick hela tiden någon gör fel jag kommer även börja banna folk om dom fortsätter efter jag kickat eller skrivit /msg till dom. Jag vill hjäpa servern med afk personer och dv:a bilar som står sönder mitt på vägarna och banna till exempel lallare eftersom dessa faktorerna drar ner RP nivån väldigt mycket för alla. Jag ska även ge folk kickar om dem gör ett litet regelbrott och förklara tydligt för dem vad dem har gjort för fel och om dem inte skärper sig efter de så får dem en ban. Ska även vara en skön person som bidrar till hög RP nivå samt roligare RP genom att säga till folk i den lokala OOC om man ser att det börjar eskalera så att man inte ska behöva ge en ban eftersom det är roligare om alla kan vara med och spela och ha en hög RP nivå. Helt enkält sprida glad och positiv energi och ge dom en bra förklaring.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man andvänder sina perms t.ex att reviva sig skälv för att vinna i ett senario eller spawnar in saker för att få saker

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka