Accepterad HjalmarCarlsson | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HjalmarCarlsson

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198367661620/

Ditt Hex-ID: 110000118485e34

Vad är din discord tagg? Svensson04#8018

Vem var det som bannade dig? IndianTech

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming ~IndianTech. Återstår: 4 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att efter jag hade krockat med en annan bil så rp jag på skador med sen när jag gick fram till den andra som det var mycket värre för. Eftersom att de krockade in i en vägg. När jag började prata med dem så earapade de med eras mickar och jag kunde inte höra ett ljud av vad de sa så bestämde jag mig för att gå därifrån. för att det var ingen mening att prata med dom om de bara skulle skrika och lalla

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ställa in min bil i vånings garaget så byter jag fil men kollar inte bak och då kommer det en m2 i 250 km/h som kör rakt in i mig bal och jag klara mig bra med de åker in i en vägg så skulle jag senare efter jag hade mått bättre gick jag fram till de och skulle se hur de mådde

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var de eftersom att jag rp på skador och sa att jag hade ont och särskild i nacken och så kommer de och skriker och lallar så tycker jag att det inte är lönt att prata med dem eftersom att de var lallare

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång när jag va ny på serven sa jag sandstorm som var ett förbjudet ord och en gång för att jag sparkade på en bil när jag bråkade med en så lämnade han och jag sparkade vidare några spark på hans bil och då tror folk att jag lallar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag hade försökt prata med dem ändå endå om de skrek och lallade

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska prata med folk även om de lallar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de förstår jag

Tänk ändå på att bilen ej är odödlig, i verkligheten så skulle man ej fortsatt köra även vid en liten smäll. Kommer ge dig en chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka