Accepterad hjallenallebra1 | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hjallenallebra1

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199100674699/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar Johansson

Vad är ditt discord namn? HjalleBalle#5616

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Johansson och är 28 år. Han gick ut ur grundskolan med 332,5 i merit och började på ett gymnasium i Stockholm och sedan gick en utbildning inom polisyrket. Han har drömt sedan liten att få en vacker dag gå med inom poliskåren i staden Unive. Erik är en mycket social kille och älskar att hänga med kompisar. Hans familj består av hans mamma(Johanna), pappa(Martin) och hans två systrar(Chloe och Ida). Han har sedan han var 13 år hållt på med aktier och tjänat mycket pengar från det så när då han blev 21 år kunde han flytta till en lägenhet på 68m² i staden Unive för att hoppas på att komma in i poliskåren! Han har jobbat annars i Malmö inom piketen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med en hög rp-nivå eftersom jag har mycket erfarenhet sedan tidigare och jag skulle gärna vilja bidra och hjälpa till genom att skriva reports och buggar för att förbättra Unives gemenskap. Samt så bidrar jag med en trevlig ton mot andra både ic och ooc. Sedan så vill jag också bidra med roliga och seriösa scenarion. Sen så kör jag ej för egen vinning och tycker det är riktigt tråkigt när folk kör för egen vinning.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag tycker det är kul med en bra server som unive, att det är många inne som skapar bra scenarion. Det är väl vad en rp-server är till för och jag söker faktiskt en aktiv och bra server. Samt hur många jobb och alla möjligheter inne på unive.

Hur hittade du Unive? Många kompisar spelar på den och tycker den är bra och då tipsade dem och nu vill jag ge den en chans eftersom jag tror på denna server väldigt mycket med tanke på att den är en av Sveriges bästa server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill både förbättra min talförmåga men också min rp-förmåga så jag kan utveckla mina scenarion för seriösare scenarion. Det är ju viktigt med tanke på att servern håller ett högt spelarsnitt och då är det viktigt med bra scenarion som alla tycker är roliga och seriösa.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli ännu bättre på RP och hoppas att jag kan förbättra så många scenarion jag kan. Sedan också få gå med i poliskåren och försöka komma högt inom yrket. Men också skaffa nya kompisar och sen får vi se vad som händer :)

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Tillbaka