Nekad HjalleKalle | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HjalleKalle

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198916439125/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar

Vad är ditt discord namn? Hjalle#4444

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2021

Berätta om din karaktär. Hjalmar Svensson är en väldigt ordentlig seriös och välutvecklad karaktär. Han är väldigt lag lydig och trevlig och hamnar sällan i bråk. Han är född 87 och älskar bilar och fordon generellt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med seriös och rolig rp. Jag är duktig på att rpa och går aldrig OOC IC.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har vänner som rekomenderar servern och verkar vara en allmänt skön och välutvecklad server.

Hur hittade du Unive? Vänner som rekomenderade den!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och att utveckla min karaktär och få andra att ha så kul som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? En rolig karaktär med bilar som intresse med många vänner och vill vara väldigt social.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198916439125/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar

Vad är ditt discord namn? Hjalle#4444

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Bob Axelsson är en väldigt ordentlig seriös och välutvecklad karaktär. Han är väldigt lag lydig och trevlig och hamnar sällan i bråk. Han är född 87 och älskar bilar och fordon generellt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med seriös och rolig rp. Jag är duktig på att rpa och går aldrig OOC IC. Jag har jättemycket erfarenhet av FiveM och älskar RP. Jag spelar på en klan och har spelat på 4 olika servrar förut. När man är medlem har man mycket bättre förutsättningar för att utveckla sin RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har vänner som rekommenderar servern och verkar vara en allmänt skön och välutvecklad server.

Hur hittade du Unive? Vänner som rekommenderade den!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och att utveckla min karaktär och få andra att ha så kul som möjligt. Att ha mycket social Rp jag bryr mig inte om pengarna och sådant och rpar endast för att ha kul med andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? En rolig karaktär med bilar som intresse med många vänner och vill vara väldigt social. Jag vill ha jättekul och uppnå en hög social RP.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Tillbaka