Accepterad hjalle_blom | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hjalle_blom

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar Blomstedt

Vad är ditt discord namn? kunghjalle#7674

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali Mohammed och han är född 2001 så han är alltså 22 år.
Ali gillar och vara på höga höjder och köra snabba bilar, han gillar inte när folk tjatar på han och han gillar inte polisen så mycket.
Ali är inte så rädd alltså han är en väldigt modig kille och vågar testa på mycket i sitt liv, men det finns ett gäng han är lite rädd för, det gänget heter santos nånting och dom gillar han inte pågrund av att dom döda en av mina bästa kompisar och dom är ute efter Ali nu.
Ali är intresserad av bilar eller helt utav dom flesta fordonen, hans dröm är att jobba på nåt bra jobb där man tjänar mycket pengar, han vill bli rik.
Det finns många personer som inte gillar Ali pågrund av att han kan reta folk ibland och det kan sluta med att han blir rånad.
Ali gillar och ha Jeans byxor också hoodie eller någon skjorta och skor är hans favorit vans skor också brukar han oftast ha solglasögon och keps.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill vara på denna server för jag är trevlig och snäll mot folk och jag är väldigt aktiv på unive det är typ de ända jag spelar nu för tiden så det hade vart kul att vara medlem så man kan jobba med mer saker

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte vara självisk och bara försöka vinna man kan göra så andra vinner ibland, det är inte rolig om en själv vinner hela tiden

Hur hittade du Unive? Tiktok och twitch streams

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka