Inaktuell hjalle_blom | Ban Överklagan [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hjalle_blom

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199469015954/

Ditt Hex-ID: vad är det?

Vad är din discord tagg? kunghjalle#7624

Vem var det som bannade dig? Volle

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-12 204454.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag fråga en kille om hans kompis hade vapen och varför han hade vapen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick fram till två killar också sa dom gå härifrån och jag sa det är allmän plats och han tog fram ett vapen och jag gick iväg och sen gick jag tillbaka och fråga varför hans kompis hade vapen och försökte få han att erkänna eftersom polisen var där och sen vart jag bara bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var felaktig ban för jag fråga inte om dom sålde vapen eller sånt för man får väll fråga om han har vapen och varför han har det och jag frågade de för jag såg han dra fram de

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min kompis gjorde så jag blev bannad han snodde en polisbil när han körde på min dator

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om inte killen hade dragit upp vapen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nek

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag vet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka