Inaktuell hjalle_blom | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hjalle_blom

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar

Ditt discordnamn: kunghjalle#7624

Ange ditt födelsedatum 22 Juni 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att fixa åtgärder ser många lallare på servern, många som begår suntförnuft, vdm.
Jag är duktig inom kommandon kan några st, Jag gillar att hjälpa till och jag vill hjälpa till på unive för det är mycket som går snett många som begår regelbrott som behöver åtgärdas,

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Många som begår suntförnuft, Vdm och det finns många lallare också

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? När vi ser någon som kör bil tillexempel också hoppar han typ på nåt som gör så han flyger en bit och speciellt om han gör det med menning, då ska vi säga till han/kicka han/ banna han för det är verkligen inte logiskt tänkande när han hoppar med en bil flera meter. Sen Vdm ser många som cyklar runt också brukar det komma bilar som kör på cykeln så han flyger av och när cykelisten har ramlat så kör ändå vissa bilar på personen igen antingen så han dör eller bli allvarligt skadad och det är ju ändå både vdm och suntförnuft för jag tror inte folk kör på folk sådär i verkligheten, sen till alla lallare som är på servern, tycker att vi ska skriva/prata med personen att dom ska börja bete sig och om det upprepas att dom lallar runt då kan vi kicka/banna personen.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? När man är staff/helper så ska man alltid börja lösa situaoner lugnt tillexempel prata/skriva, om inte det funkar kan man ju låta lite mer arg så personer fattar, om man inte arbetar professionellt så kan teamet verka som att det inte är så jätte bra team, Jag tycker att folk som rpar ska tycka om alla staffs och inte hata på staffs

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag-torsdag 16:00-23:00 har skola på dagen
Fredag-Söndag 10:00-02/03:00 har ingen träning eller nåt sånt

Hur länge har du spelat på Unive? 4-6 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja
/help, om du behöver hjälp med något skriver du det också vad du vill så kan staff/helper läsa det
/Reportlist där kan du se dina reports du har skrivit alltså dina /help medelanden
/spawnmenu du skriver in spawnmenu så kan du välja att spawna piren eller nåt sånt du kan också ändra karaktär
/skin du kan skriva /skin också typ någons id typ /skin 23 då kan personen ändra kläder den som hade 23 som id
/fly Om du skriver /fly så kan du flyga och typ specca isstället
/heal Då healar du upp ditt hp alltså ditt liv
/hat du skriver /hat om du ska ta av hatten eller så skriver du den kläddel du ska ta av
/back du skriver /back om du ska åka tillbaka till stället där du var nyss
/revive om du ska revive någon skriver du /revive också id på den du ska revive
/me du använder /me om du ska rpa med sjukvården eller om du ska göra något
/m om du ska skriva till en viss person typ /m 12 då skriver du endast så den personen ser

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan göra allt men helst de där

Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka