- Meddelanden
- 71
- Reaction score
- 3
Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar Blomstedt
Vad heter du på discord? kunghjalle#7624
Ange ditt födelsedatum 22 Juni 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. oftast på dagen har jag skola om de inte är lov annars sitter jag bara hemma och spelar unive
Hur länge har du varit medlem på Unive? kanske 1 månad
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3-5 gånger de var innan jag var medlem och inte kunde reglerna.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter ser till så folk sköter sig, tillexempel, kickar, bannar folk om dom inte följer reglerna också vidare, man kan antingen flyga runt och kolla läget eller bara spela som vanligt och om någon begår regelbrott så kickar man dom eller bannar
Varför vill du bli servervakt på servern? För jag träffar på många som begår regelbrott och ibland ser inte staff de hela tiden, tillexmepel jag var på piren då kom en lastbil och körde på mig och några andra, så jag är till stor hjälp tror jag
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är typ om man dör i ett scenario också resar man sig själv bara för man vill leva, dör man så dör man
Vad heter du på discord? kunghjalle#7624
Ange ditt födelsedatum 22 Juni 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. oftast på dagen har jag skola om de inte är lov annars sitter jag bara hemma och spelar unive
Hur länge har du varit medlem på Unive? kanske 1 månad
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3-5 gånger de var innan jag var medlem och inte kunde reglerna.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter ser till så folk sköter sig, tillexempel, kickar, bannar folk om dom inte följer reglerna också vidare, man kan antingen flyga runt och kolla läget eller bara spela som vanligt och om någon begår regelbrott så kickar man dom eller bannar
Varför vill du bli servervakt på servern? För jag träffar på många som begår regelbrott och ibland ser inte staff de hela tiden, tillexmepel jag var på piren då kom en lastbil och körde på mig och några andra, så jag är till stor hjälp tror jag
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är typ om man dör i ett scenario också resar man sig själv bara för man vill leva, dör man så dör man