- Meddelanden
- 109
- Reaction score
- 3
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed
Vad är ditt discord namn? Scooby7k
Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2017
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Förnamn: Ulf, (Han har inget efternamn DET ÄR DET SOM GÖR HAN SÅ UNIK) och ålder: Han är 201 det är det som gör han så unik ifrån alla andra.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Med tre ord: Sexig vacker unik
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ulf är en hederlig människa
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till RP
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för sig själv
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Aa det kan man säga
Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej
Har du läst och förstått serverns regler? Ja
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag orkar inte
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej
Vad är ditt discord namn? Scooby7k
Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2017
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Förnamn: Ulf, (Han har inget efternamn DET ÄR DET SOM GÖR HAN SÅ UNIK) och ålder: Han är 201 det är det som gör han så unik ifrån alla andra.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Med tre ord: Sexig vacker unik
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ulf är en hederlig människa
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till RP
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för sig själv
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Aa det kan man säga
Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej
Har du läst och förstått serverns regler? Ja
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag orkar inte
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej