Nekad Hjalle77 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hjalle77

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199249723642/

Ditt Hex-ID: steam:11000014cdb90fa

Vad är din discord tagg? Scooby7k

Vem var det som bannade dig? Gaby

Bild på banmeddelande: aktiviteter_eddie_meduza-600x364.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom staffen ansåg att det var RDM.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. JA det som hände var att jag såg en grabb som slagigt mig ett flertal gånger och är allmänt uppkäftig, jag och mina 2 polare går fram till honom och vi frågar om vi kan ta en autograf då svarar han "jockeboi" sedan svarar en av mina polare om de är jockeboi då väljer han att skricka "håll käften jävla flint skalle" då slår jag till honom 1 slag han är väldigt duktig att rpa på skador igenom att välja att svara med "o herre gud" mins inte precis allt men mins typ att han ligger på golvet och frågar om jag ska "Åka på smäll" då svarar jag om han ska smälla mig från backen då svarar han "jag vet hur man slås" sedan reser han sig upp jag slår till honom ett slag till och han blir medvetslös. och ett litet tag senare fick jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte riktigt hur Gaby tänker när han skriver "slår sönder folk på sjukan" dels var det en person och inte en hel folkgrupp sedan vet jag inte riktigt hur jag "slår sönder folk" med 2 slag samtidigt som han jag slår ner slagigt mig ett flertal gånger tidigare samt extremt uppkäftig, vet inte riktigt hur Gaby heller tänker när den ”personen” jag slagigt ner förmodligen visat klipp där det framgår att personen som ligger på backen inte rpar på skador och istället säger att han ska "Smälla folk" och även passar på att skryta hur "duktig han är på att slås"

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad här tidigare i början på min rp karriär då jag bröt mot massa regler, men sedan blev jag mer mogen och nu tar jag det seriöst. sen har jag börjat fått mer o mer bans på sistone men ett X antal av dem är felaktiga så de är ej så dåligt som de ser ut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aldrig valt att slå honom men han har slagigt mig och vart så extremt uppkäftig att jag valde att slå tillbaka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aaa, jag ska inte slå folk på sjukhuset.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag, funkade inte att skicka bild på bannen så om ni behöver den är det bara att skicka ett pm så löser jag.

Senast ändrad:
Din ban överklagan har nekats. Vill att du tänker över det du gjort innan du skriver en ban överklagan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka