Accepterad Hjalle | Medlem ansökning [Krukan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hjalle

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199067348487/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn Är Hjalmar moren Holmström

Vad är ditt discord namn? Mitt discord namn är hjalmar#7040

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Knut Örjansson, hans intressen är att köra bil och att jobba hårt. Han brinner verkligen för polis yrket och skulle gärna vela komma in på den linjen han är nuvarligen 20 år gammal. Han är uppväxt i en liten stad som heter Skellefteå under sin barndom spelade han väldigt mycket hockey han har två brorsor som alltid hjälp honom med det han behöver hjälp med. Han har en mamma samt en pappa som älskar varandra. Det viktigaste för knut är sin familj, han älskar verkligen sin familj och hans vänner. Vid 15 års åldern så skadade han sig i knät så hockey karriären var över. Han hade alltid en bak tanke att han ville bli polis om hockeyn inte fungerade. Knut är en väldigt äventyrs full person som alltid vill alla andras bästa. Knut såg sin morfar sista gången när han var 13 år, det är så att Knuts morfar var missbrukare. Det gjorde ont att se sin morfar ibland sitta på en bänk och dricka och vara full. Det fick Knut att vela ändra så att inget barn ska gå in i den vägen. Nu drömmer Knut om en Utbildning inom polisen och få jobba med sina två bröder.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på Unive för att jag har mycket fritid som jag kan spendera på att arbeta och hjälpa till på mitt yrke. Jag vill bli medlem därför att jag vill kunna få ett perspektiv på hur det hade varit att vara whitelistad få ett perspektiv på hur olika yrkens vardag kan se ut och lära känna nya personer. Att bli whitelistad på en sådan stor server tror jag kan hjälpa mig väldigt mycket med saker utan för spelet som tex erfarenheter m.m

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Varför jag blev motiverat att ansöka till medlem är för att jag har drömt vara whitelistad på en server först och främst och denna är servern jag spelar på och tycker är rolig. Sen skulle jag också vilja vara medlem på en väldigt välgjord server och samt tjäna lite erfarenhet om hur det är att vara whitelistad på en server. Jag har inte varit whitelistad på några server innan så jag har inte så mycket erfarenhet om hur det är att vara whitelistad på en server. men jag anser att ja kan det som behövs.

Hur hittade du Unive? Jag och mina polare satt å letade efter spel vi kunde spela tillsammans så ser min polare en video på tiktok på den här servern. så då tänkte vi liksom äsch det här kan vi ju testa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål medrollspel är att få ett perspektiv på polisens vardag ser ut då jag tycker att det är ett väldigt intressant jobb. Jag har också ett mål att ha kul med kompisar lära känna nya och ha en riktigt rolig tid med mina kompisar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt mina mål att uppnå på unive är att ha kul med nya personer samt ha kul med mina kompisar. Jag hoppas att detta också kan hjälpa mig med mina erfarenheter och min mognad, samt veta hur jag ska hantera vissa sitautioner och bli mer självsäker.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka