Nekad Hjalle Holmstrom | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hjalle Holmstrom

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalle

Vad är ditt discord namn? hjalle0474

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Knut örjansson är 27 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle beskriva min karaktär som drivande, vinnarskalle och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Knut örjansson en liten grabb som är uppväxt uppe i dom norrländska skogarna som har haft en väldigt fin och trevlig uppväxt med sin mamma och pappa + sina 2 äldre bröder. Varje morgon så brukade knut och sina bröder springa ner till sjön som låg 50 meter bort och meta för pappa hade sagt att alla aborrar som är större än knuts hand kan dom spara och äta framför brasan på kvällen. Åren gick och knut växte sakta men säkert upp och plötsligt stog han där i hallen vid ytterdörren för att säga adjö till mor och far. Det var alltså dags för knut att bege sig ut i vuxenlivet. Han hade tänkt flytta till stor staden unive som långt ner i sverige så långt hade aldrig knut varit. Knut hade inte riktigt bestämt sig för vad han ville jobba med med en sak som han hade lovat sig själv var att han skulle tjäna fina mängder pengar och köpa en sportbil till sin mor och far.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst RP spel eftersom jag har några års erfarenheter sen tidigare men sen ska jag bidra med glädje och massa roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vi säger att jag är med i ett gäng också blir jag kidnappad av det gäng vi krigar mot och där blir jag pressad att säga vart vi har gömt allt vårt kokain. Oavsett hur mycket det än suger så måste jag spela med även fast det gynnar dom jag spelar mot eftersom dom har planerat ett riktigt bra scenario. Då får jag bara knyta handen i fickan och göra något liknande tillbaka alltså ett seriöst scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inte vad jag kan minnas.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM= När man dödar någon utan anledning VDM= När man kör över någon via ett fordon OCC= out of caracter FEAR RP= blir man rånad ska man spela rädd som det vore riktiga livet NLR= om man blivit knockad i ett scenario så ska man spela som man glömt bort vad som hänt Kan rabbla masssa mer

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nää

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: ej tagit intervju inom 48 timmar.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka