Accepterad HJal3 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HJal3

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199210042617/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tom andersson

Vad är ditt discord namn? Tom Älg#0704

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2009

Berätta om din karaktär. Janis Vaiskovic är en vit man i 19-årsåldern med djupa, mörka ringar under ögonen. Han har en slank, atletisk kropp men har svårt att orka träna på som han annars gjorde mycket. Janis har alltid varit en glad och social person, men sedan hans föräldrar omkom i en terrorattack för några år sedan har han blivit deprimerad och ledsen. Han har svårt att sova och är ofta trött och orkeslös.

Janis har svårt att hantera sin sorg och har börjat dricka för mycket för att komma över sina känslor. Han har tappat intresset för sina vänner och fritidsaktiviteter och har svårt att koncentrera sig på sitt arbete. Han har blivit mer inåtvänd och har svårt att tala om sin sorg för andra, även om han innerst inne längtar efter att få dela den med någon.

Janis bor ensam i en lägenhet och har svårt att orka städa och sköta om sig själv. Han har tappat aptiten och gått ner i vikt sedan hans föräldrar dog. Han har svårt att se någon mening med livet och har tappat hoppet om att någonsin bli lycklig igen.

Janis är en intelligent och känslig person som har mycket att ge, men hans depression har tagit mycket av hans livsgnista. Han behöver hjälp att hantera sin sorg och komma vidare i livet, men han är också rädd för att öppna sig för andra och visa sin sårbarhet. Han har aldrig sökt professionell hjälp för sin depression, men hans vänner och familj har försökt övertala honom att göra det. De hoppas att med rätt hjälp kan Janis återfå sin glädje och livsenergi och kunna leva ett meningsfullt liv igen

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en aktiv och ambitiös spelare som är villig att lägga tid och ansträngning på att delta i servern och hjälpa till att skapa en positiv och livlig atmosfär.

Jag tror att jag kan bidra till servern på olika sätt, såsom genom att hjälpa till med tekniska uppgifter, ge kreativa idéer, eller bara vara en positiv och stöttande medlem av gemenskapen. Jag har också en stark passion för RP-spelande, och skulle gärna bidra till att göra servern till en trevlig och givande plats för alla.

Jag hoppas att ni vill överväga min ansökan och jag ser fram emot att få delta i er RP-server.

Tack,

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skriver till er idag för att berätta lite om mig själv och vad jag kan bidra med i er server. Jag är en social och ambitiös spelare som är ny i er server, men jag har mycket erfarenhet av att spela RP-spel och jag är väldigt aktiv inne i spelvärlden. Jag tror att jag kan bidra med mycket till er server genom att vara en hjälpande och inkluderande spelare. Jag älskar att hjälpa nya spelare att komma igång och att ge tips och råd om hur man kan njuta av spelet till fullo. Jag är också väldigt bra på att bygga relationer med andra spelare och jag tycker om att skapa en gemenskap och ett stödsystem inne i spelvärlden. Utöver detta är jag också väldigt kreativ och jag gillar att utforska alla olika möjligheter som RP-spel har att erbjuda. Jag är alltid ute efter att utveckla mina färdigheter och jag tror att jag kan bidra med mycket till er server genom att dela med mig av min kunskap och erfarenhet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man fortfarande kan ha kul även om motparten vinner scenariot

Hur hittade du Unive? Det var några kompisar som rekommenderade servern och sa att den var bra och seriös.

Godkänd efter muntlig intervju! Lycka till och Välkommen till Unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka