hjälp för min discord ban

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bailybog.

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Hej. Jag har nu försökt att bli unbannad från eran discord server under flera dagar nu om inte till och med någon vecka och skrivit ett flertal banöverklagor där jag alla gånger blivit nekad även att jag utvecklat mer och mer för varje överklaga och bett så hemskt mycket om ursäkt för min föredetta discord profilbild som jag inte ens tänkte på att jag hade i discord eftersom att jag inte spelat så värst mycket den senaste tiden och lagt märke till att jag hade en sådan olämplig profilbild. jag har under mina första överklagor fått svaret att jag måste utveckla mer på mina överklagor men nu på mina senaste 2-3st har jag inte fått något svar på varför jag ej blir godkänd/nekad och nu till och med blivit av med fliken ¨banöverklagan¨ på erat forum här på hemsidan och jag skulle bara vilja ha ett svar om varför jag inte kan bli unbannad och undrar om jag skulle kunna få en andra chans till att få vara en del av erat community för att jag verkligen brinner för den här servern och känner för varje dag som jag lägger flera timmar på rp-spelande här att jag känner mig mer och mer bekväm och utvecklas enormt som spelare här jämfört med för en-två veckor sedan.

min discord tagg är *Johansson*#3603 och om någon staff ser detta så skriv gärna ett dm eller svar på denna tråden för att ge mig möjligheten till att iallafall få veta vad jag ska ändra på för att göra rätt ifrån mig och till att få en ny chans..

Då får tyvärr fortsätta skriva ban överklagan och nekas den så väntar du ett tag och ej skriver en ny direkt.
Lycka till! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka