Nekad HitMaN08 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HITMAN

Icke Medlem
Meddelanden
387
Reaction score
40
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen taxi AB

Vad heter du IRL? Sadir

Vad heter du på discord? HITMAN#2930

Hur gammal är du? 2008-01-10[14år]

Hur länge har du spelat på Unive? hittar inte men har spelat från runt december

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? 1. utvecklingar Jag kommer börja med att utveckla på aktiviteter det är ganska inaktivt och inte så många anställda, jag vill ändra på det och ficksa så att ingen behöver gå runt staden. Så man enkelt kan ringa en taxi sedan så har man en vägg att åka. Jag vill även utveckla bemötanded asså en taxi chafför ska inte bara säga 'Hej, vart vill du åka? man kan vara lite trevlig och fråga saker och ha en rolig och trvlig konversation. ja gkommer även göra så att vi får många sammarbeten och aktivitet. kommer även ficksa event då och då och jag kommer göra det bästa för att taxi ab ska bli framgångsrikt ochtill en bra plats.

2. Kollegor jag vill ändrå på kollegor som bara är anställd fast aldirg jobba jag vill även göra så att taxi bolaget är öppet 24/7. Jag vill som jag sa över även ficksa bättre och trvleigare bemötande. Jag vill göra så att det är många som jobbar där och det ska vara seriösa rpar och väldigt bra personer. ja gska inte ta in vem som helst alltså jag ska inte ta in någon lallare det ska vara seriösa oc hmogna personer. jag kommer vara hård när det behövs men är väldigt snäll mot folk som är snäll mot mig

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit boss i gäng så jag kan ta ansvar sen så har jag varit personnalansvarig så jag kan anställa folk, har även jobbat som taxi förut oc hvarit personnalansvarig där, jag tror jag kommer klara det bra för jag kan vara hård och snäll berående på vilket 'scenario' det är. Jag tror jag kommer passa väldigt bra och kommer kunna ta ansvar

Hur ofta kommer du vara inne? 15:14- 23:00
15:25-23:00
15:00-23:00
15:30-23:00
14:10-1:00
typ hela dagarna
typ hela dagarna

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? aup

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.