Nekad HitMaN08 | Chef-jobb ansökan [Vanilla]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HITMAN

Icke Medlem
Meddelanden
387
Reaction score
40
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vanilla Unicorn

Vad heter du IRL? Sadir

Vad heter du på discord? HITMAN#2930

Hur gammal är du? 2008-01-10[14år]

Hur länge har du spelat på Unive? Jag kan inte hitta de men spelar väldigt mycket.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer rensa kollegor och ta massor av intervjuer så jag får lite mer aktvivtet i stället, kommer försöka ha öppet flera gånger per vecka och annordna masser av tävlingar och fester. jag älskar hur rpen är på nattklubbor OSV. jag vill att folk ska ha mer att rpa på och ska försöka ficksa så att Unicorn blir framgångsrikt och har en bra ekonomi, Unicorn behöve ränven folk som är aktiva och inte lämnar på 1 vecka jag kommer stanna kvar och försöka jobba mig och hela unicorn fram mot toppen igen. Jag kommer öven inte ta in en massa lallare det ska vara aktiva och seriösa folk.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har inte varit chef men har varit boss i gäng så jag kan ta ansvar, jag har även varit personnalansvarig och så har jag jobbat på bahamas, split sides så jag kan göra drinkar osv jag har ganska bra erfarinheter om själva Unicorn och tycker att jag kan vara chef och kommer kunna klara det väldigt bra. Jag tror att jag kommer klara det bra som chef.

Hur ofta kommer du vara inne? 15:14- 23:00
15:25-23:00
15:00-23:00
15:30-23:00
14:10-1:00
typ hela dagarna
typ hela dagarna

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? najj

Har du läst våra Regler? aaa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.