Nekad HITMAN | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HITMAN

Icke Medlem
Meddelanden
387
Reaction score
40
Vad är ditt namn i verkligheten? Sadir

Vad är ditt discord namn? 335hitman

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abbe Aslovic 2000-01-10

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, ambitiös, självsäker

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Abbe är född den 10th januari, 2000, och växte upp i en hård miljö där han tidigt blev tvungen att lära sig att ta ansvar för sig själv. Han är en driven, ambitiös, och målmedveten person som alltid har varit sådan. Under sin uppväxt blev han medveten om att livet går åt två håll, antingen fastnar han i fel sällskap eller så jobbar han hårt på att skapa något bättre. Abbe har valt att kämpa för att få ett stabilt liv framåt i framtiden. Han är intresserad av affärer och ledarskap, men han är också lojal till sin omgivning. Hans ambitioner i staden är att bygga upp ett stabilt liv, skapa relationer, och på sikt äga eller driva något eget företag. Hans ambition är att han ska bli en respekterad person i samhället, inte genom att vara rädd, utan genom att ha inflytande, relationer, och genom att ha gjort smarta affärer. Abbe ska börja från grunden, jobba lagligt, och sedan utvecklas utifrån möjligheterna och relationerna som han bygger upp genom RP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa dig med seriös och mogen RP där jag alltid prioriterar realism och karaktärsutveckling. Jag fokuserar på karaktärsutveckling i stället för snabba pengar eller kortsiktiga scen

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid skall tänka på att vinna alla scenario, man kan ha kul genom att låta att andra parten även vinna så alla har kul inte bara jag och mitt ''lag''.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja tyvärr, jag har blivit bannad många gånger men är här för att stanna denna gång.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM- kör över någon med fordon och använder det som ett vapen, meta gaming- pratar med kompisar i dcn och det hjälper mig eller dem IG. RDM- dödar någon utan anledning. NLR- new life rule

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Grankingen kommer att ta längre tid an vanligtvis

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ber om intervju i pm

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka