- Meddelanden
- 387
- Reaction score
- 40
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården
Vad heter du IRL? Sadir
Vad heter du på discord? HITMAN#2930
Hur gammal är du? 2008-01-10
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat här väldigt länge
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo, jag var faktiskt chef på kriminalvården. Jag styrde upp jobbet välidigt bra och blev en omtyckt chef där. Fy menh scriptet funkade inte under hela gången jag var chef men ändå så klarade jag av att styra upp jobbet. Jag känner att de behövs igen. Kriminalvården är ett blåljus jobb och därför behövs det en chef dom faktiskt kan höja yrket uppe. Jag kommer vara aktiv och göra så att aktiviteten höjs. Jag kommer även komma tillbaka till mina utbildningar, prov och hur jag hade det som chef förut. Jag är en kompetent person pch kommer klara det bra. Jag kommer även starta ett starakre sammarbete med polisen så att de rullar på och jag kommer ficksa en välidgt bra och aktiv kår som chef över kriminalvården.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har vart chef på kriminalvården, jag har skapat prov, utbildningar men även dokument som jag vill att de ska börja följas igen.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne4timmar+ dagligen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope
Har du läst våra Regler? Aa absolut
Vad heter du IRL? Sadir
Vad heter du på discord? HITMAN#2930
Hur gammal är du? 2008-01-10
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat här väldigt länge
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo, jag var faktiskt chef på kriminalvården. Jag styrde upp jobbet välidigt bra och blev en omtyckt chef där. Fy menh scriptet funkade inte under hela gången jag var chef men ändå så klarade jag av att styra upp jobbet. Jag känner att de behövs igen. Kriminalvården är ett blåljus jobb och därför behövs det en chef dom faktiskt kan höja yrket uppe. Jag kommer vara aktiv och göra så att aktiviteten höjs. Jag kommer även komma tillbaka till mina utbildningar, prov och hur jag hade det som chef förut. Jag är en kompetent person pch kommer klara det bra. Jag kommer även starta ett starakre sammarbete med polisen så att de rullar på och jag kommer ficksa en välidgt bra och aktiv kår som chef över kriminalvården.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har vart chef på kriminalvården, jag har skapat prov, utbildningar men även dokument som jag vill att de ska börja följas igen.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne4timmar+ dagligen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope
Har du läst våra Regler? Aa absolut
Senast ändrad: