Nekad HITMAN | Chef-jobb ansökan [Autoexperten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HITMAN

Icke Medlem
Meddelanden
387
Reaction score
40
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperen

Vad heter du IRL? Sadir

Vad heter du på discord? hitman353

Hur gammal är du? 2008-01-10

Hur länge har du spelat på Unive? Ett tag nu

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? för att jag älskar bilar med den känslan kan man göra mycket frå natt laga dom till trimma dom. Jag vill bli chef över auto för att man kan trimma jag älskar de. Jag har även jobbat på meko och falck {falck som fanns förut} och nu känner jag att jag vill ta et större kliv och bli chef, Jag tror jag skulle passa med det bemötandet jag har och de erfarenheter jag har av 'bilar' men jag vill även driva företaget frammot eftersom att det inte är öppet så ofta nå mer oc hatt man behöver stå i kö med 1timme+ bara för att laga/trimma sin bil. jag vill ändra dä och så vill jag föra själva företaget frammot med båda rpandet men även in game. Jag vill också ha känslan att driva sitt 'egna företag' jag kommer inte även bara anställa ve msom helst ja gtycker att dom som ska vara anställda ska vara seriösa och mogna. Det är väldigt viktigt för mig att ha en stabil grupp i 'företaget' jag kommer att vara chef över.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef över kriminelvården, båtbolaget. Så jag har kunskaper inom chef menyerna osv. Jag har även varit bitr på auto så kan med autexperter menyerna osv.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne väldigt mycket

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka