Accepterad HITMAN | Ban Överklagan [R1lic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HITMAN

Icke Medlem
Meddelanden
387
Reaction score
40
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199115540274/home

Ditt Hex-ID: 110000144dc1732

Vad är din discord tagg? HITMAN#2930

Vem var det som bannade dig? vet ej

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-02 181608.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vill ta tillfället i akt att be om ursäkt till Unive och till alla andra som jag har gjort fel imot. Jag förstår nu att mina handlingar var felaktiga och oacceptabla. Jag är så ledsen för det jag har gjort, och jag vill verkligen visa att jag har lärt mig av mina misstag. Jag vet att jag har gjort det svårt för andra, och det har varit en lång väg att förstå vad jag har gjort fel. Men jag har verkligen förändrats, och jag är beredd att bevisa detta genom mina handlingar. Jag vill också säga något till Philip320. Jag vet att jag har förorsakat mycket skada i förhållande till dig. Jag vill berätta att jag verkligen ångrar vad jag gjorde mot dig, och jag har arbetat väldigt hårt för att bättra mig. Jag hoppas att du kan förlåta mig, även om jag förstår om det tar tid. Sista men inte minst, vill jag be om ursäkt till alla andra som jag har skadat eller påverkat med mina handlingar. Jag vill visa att jag verkligen har förändrats och är redo att ta ansvar för mitt liv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag gjorde fel ig och sedan hoppade jag och mina kompisar support, och där gick det ganska mycket över styr jag valde sedan att stå kvar min 74 dgr ban, därefter så tänkte vi lämna supporten och då blir jag bannad permanent från discorden. Jag vet inte om det var mina kompisar som sa något till helpern där inne fast jag gjorde inget. Jag har nu stått ut min 74 dagars ban och är tillbaka ingame. Jag skrev en bannöverklagan som var oseriös och då lade 320 om bannen ig till discord ban för inkompetent. Nu har jag valt att göra en riktgi bannöverklagan och faktist vella komma tillbaka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktigt det var helt mitt och minna kompisars fel och tar åt mig allt som hände och allt som jag/vi förstörde den dagen. Men nu efter 74 dagar+ så har jag valt att faktist göra en riktig bannöverklagan och försöka få en till cahns.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit det fast jag minns inte för jag har inte spelat på denna server på väldigt länge.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lallat runt med mina kompisar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig mycket från min Discord ban. Jag förstår nu hur viktigt det är att följa reglerna och respektera andra medlemmar i Unive. Jag vill också säga att det verkligen aldrig kommer att hända igen. Jag kommer att vara mer medveten om mina handlingar och arbeta för att skapa en positiv och respektfull miljö för alla på Discord.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka