Nekad HITMAN👑 | Chef-jobb ansökan [Securitas [Simmkung]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HITMAN

Icke Medlem
Meddelanden
387
Reaction score
40
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Sadir

Vad heter du pÄ discord? HITMAN#2930

Hur gammal Àr du? 2008-01-10

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? Jag har varit medlem vÀdligt lÀnge jag kom tillbaka igen nyss men var medle föut i ungefÀr 6+ mÄnader jag kan allt och vet alla regler.

Hur rollspelar du pÄ servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Hur jag kommer att utveckal jobbet Àr att jag alltid kommer vara aktiv och kan börja med att sÀga att det finns vÀldigt mycket som behöver förbÀttras jag skulle vella bli chef över securitas för jag tror pÄ att jag kommer klara av det jobbet och kan ta ansvaret. Jag kommer att göra securitas till en bÀttre plats och att de ska vara aktiv varje dag och hela tiden. Securitas Àr en av de viktigaste lagliga jobben och det behövs en som kan ta det ansvaret. Jag tror pÄ att jag kommer klara av detta ansvaret, jag vill att alla i staden ska ha en trygg palts och att vi ska lÀttna pÄ arbetet till polisen. Man bör veta som en vanlig person att nÄgon securitas person Àr tillgÀnglig det ska jag försöka göra, jag kan Àven vÀldigt mycket och tror pÄ att jag kommer klara det ansvaret. Jag kan vÀldigt kycket om sÄna stora yrken och komemr klara av detta jobb dÄ jag har erfarenheter om chef och inom securitas. Det behövs vÀldigt mycket ndringar och förbÀttrningar och jag kommer kalra av att göra securitas till den bÀsta securitas genom tiderna i unive. jag kommer klara detta och göra dessa saker och kalra av mina mÄl tro mig

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit securitas ledningen och kan vÀdligt mcyket om det jobbet. jag kan allt med utbildnignar och hur man Àr i securitas. Jag kan vÀdligt mycket och har varit chef i bÄtbolaget falck och nÄgra andra stÀllen ga vet hur man Àr som chef och kan ta ansvaret.

Hur ofta kommer du vara inne? jag Àr inne varje dag efter skolan

Skulle du fortsÀtta och spela pÄ serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfÀllet pÄ nÄgon annan server Àn Unive? nej

Har du lÀst vÄra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka