Accepterad HITMAN👑 | Ban Överklagan [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HITMAN

Icke Medlem
Meddelanden
387
Reaction score
40
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199115540274/home

Ditt Hex-ID: 110000144dc1732

Vad Àr din discord tagg? HITMAN#2930

Vem var det som bannade dig? A255Z

Var Àr du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild pÄ banmeddelande: SkÀrmbild_20230113_154703.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Jo, för att jag brött mot vÀldigt mÄnga brott och regler och gjorde faktist ett grovt regelbrott som förstörde för mÄnga den dagen det jag gjorde var dÄ terrordÄd, det var ett vÀldigt dumt val av mig och detta hÀnde för ungefÀr 3-4 mÄnader sedan.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jo jag kommer inte ihÄg exakt dÄ detta hÀnde för ungefÀr 3-4 mÄnader sedan, Jag satt i dc med nÄgra kompisar dom hade lÀmnat unive och blivit permanent avstÀngd dÄ börja jag tÀnka om de Àr bannad vad ska jag göra sÄ dÄ valde jag Àven att lÀmna hela rp men det jag gjorde var dÄ inte att sÀga upp mina roller jag gjorde ett grovt regelbrott. De jag gjorde var att ta min pistol och skjuta folk i piren utan nÄgon anlednng. Jag sköt vÀldigt mÄnga och sedan efter nÄgon minut blev jag bannad, Det jag gjorde dÀr var vÀldigt dÄligt och jag tÀnkte inte sÄ mycket om det. Jag gjorde verkligen fel val dÀr dÄ jag sköt folk istÀllet att bara sÀga upp mina roller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. SÄklart som ni vet var det inte en felaktig bann, Jag gjorde detta utan att tÀnka och detta Àr konsekvenserna.

Hur mÄnga tidigare avstÀngningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Jag var pÄ meko och rÄka köra över en grabb, jag rpade inte med nÀr ja gvar icke medlem och finns Àven sÀker mer jag ej kommer ihÄg som var nÀr jag var icke medlem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunnat gjort annorlunda Àr dÄ att faktist inte göra sjÀlva grejen, jag bara kunnat lÀmna rp 'fredligt' med att sÀga upp mina roller [krim-medlem-donator++-nÄgot jobb] jag Ängar verkligen detta.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? aa, faktist har jag lÀrt mig en hel del. Vi kan börja med det sjÀlvklara det Àr nog att om jag ska lÀmna en server eller rp sÄ gör jag det fredligt nÀsta gÄng. Sedan Àr det att man ska tÀnka efter innan man gör nÄgot liksom detta var för korkat. Och sen finns det Àven att jag saknar verkligen hur kÀnslan var att spela pÄ servern unive. Jag Àlskar rp jag Àlskar varje dag pÄ skolan pratade vi om unive och vi spelade varje dag efter skolan. Jag tyckte det var vÀldigt roligt att rpa med andra och mina kompisar. Jag har typ rp i 400timmar och 399 av timmarna Àr unive. Andra 1 timmen var för 1 mÄnad sedan nÀer jag försökte hitta nya servrar att rpa pÄ för jag saknade rp. Men jag hittade ingen server som ger mig unive vibes. Jag Àlskar allt inom unive och Àr vÀldigt ledsen för det jag gjorde.
Jag fattar att jag kanske inte lĂ„ter pĂ„litlig att jag kanske gör om detta nĂ€r jag ska sluta rp igen men nope det hĂ€nder inte. Och om jag nĂ„gon gĂ„ng slutar rpa sĂ„ Ă€r det fredligt. Jag skulle gĂ€rna vella fĂ„ en andra chans och bevisa det. FÖr jag saknar unive vibsen med alla staffs och alla rpar. Jag kunna inte sluta tĂ€nka pĂ„ unive nĂ€re jag rp och kan inte göra det nu heller. Jag saknar verkligen unive och vill fĂ„ en Ă€rlig ny chans att bevisa allt. Jag Ă€r vĂ€rkligen ledsen för det beetende jag gjorde och kommer aldrig göra om det. Jag skuller gĂ€rna vella koma tillbaka till unive och rpa med alla jag rpade med och lĂ€ra kĂ€na nya personer. Jag kommer bete mig och inte göra om detta eller göra nĂ„got regelbrott igen för ajg vill inte kĂ€nna samma kĂ€nsla igen. För nĂ€r jag blev bannad sĂ„ var det roligt tills det gick 1-2 mĂ„nader jag börja tĂ€nka pĂ„ unive och börja tĂ€nka pĂ„ hur stort fel jag gjorde. En mĂ„nad efter dĂ„ sĂ„ fyllde jag Ă„r och blev mycket smartare och tĂ€nker mer. SĂ„ jag valde att ansöka om en bannöverklagan nu och hoppas pĂ„ att jag blir unbannad jag mĂ€rkte pĂ„ domhĂ€ra mĂ„naderna hur mycket unive faktist betyder för mig och varför jag vill komma tillbaka. Unive Ă€r verkligen den bĂ€sta servern av alla servrar dĂ€r ute och jag vill verkligne komma till baka till det communitit igen. Hoppas ni vĂ€ljer att ge mig en ny chans sĂ„ jag kan bevisa bĂ€ttre av mig! och Jag förstĂ„r verkligen brottet jag gjorde och ber om ursĂ€kt om det till alla de drabbade!

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Ja de vet jag, tack för mig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka