Nekad Hirvi | Medlem ansökning [Lundgren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hirvi

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas

Vad är ditt discord namn? mustahirvi

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Han heter Leo Emanuelsson och är 21 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, lugn och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han heter Leo Emanuelsson och är 21 år och är född och uppvuxen i Gällivare. Han hade en fin uppväxt med bra mamma men hans pappa hade aldrig tid med han. Leo hade dock många bra vänner och hade bra betyg i skolan tills han blev 15 år då dog Leos mamma. Leo blev deprimerad och då ville han bara försvinna då hans pappa jobbade hela tiden och inte hade tid med Leo. Leo började vara med dom som hade kontakt med dom kriminella och Leo började köpa och sälja droger vilket ledde till att han hoppade av gymnasiet. Leo tjänade mycket på droger. När Leo precis hade fyllt 18 år så gick allt åt helvete. Leo skulle leverera 50 tusen till några grabbar men när han gick med pengarna i en väska så kommer det fram 3 stycken och råna han med hjälp av en pistol och kniv. Anledningen till att han blev rånad var för att han hade flexat sina pengar på instagram. Dom som Leo skulle leverera pengarna till misshandla Leo och tortera han för att Leo inte hade pengarna. Leo hamnade på sjukhus, efter 1 månad kunde han gå och var i bra form. Leo visste nu inte vad han skulle gö så han skaffa ett jobb men blev sparkad när han var 21 så nu vill han starta nytt liv på Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra men bra rp och försöka få till så bra och roliga scenarion som är roliga för båda parterna. Jag har mycket bra tankar om att rollspela på denna server då jag hört mycket bra

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att kunna rpa på att jag förlorar i ett scenario då det bara är tråkigt att spela för makt, jag kommer rpa ibland på att jag förlorar ett scenario så det blir kul för alla som medverkar i scenariot. Jag tänker mer att det är ett spel och det ska va roligt för alla

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot vdm regeln, jag körde in på sjukan lite för fort och det slutade med att jag råkade köra på någon. Jag har lärt mig att ta det lugnare när det kommer till bilkörning

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm, det är när man använder sin bil som ett vapen i ett scenario eller bara över lag. Suntförnuft, det är när man inte följer standarden. Powergaming, det är när man inte rpar på sina skador. Powergaming 2 är när man bara rollspelar för makt och pengar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka