Nekad hinken | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hinken

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198023651737/

Vad är ditt namn i verkligheten? Henrik

Vad är ditt discord namn? hinken1996#3707

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 1996

Berätta om din karaktär. Sam Eriksson, en ung, vältränad och stilig man på 25 vårar. Uppväxt i en förort. Den enda sonen till en fattig familj som sparade pengar för att kunna skicka Sam till en bra skola. Sam är en plugghäst som läste ekonomi på gymnasiet och är nu en nyexaminerad bostadsmäklare. Under hands tid som student på högskolan dog hans föräldrar i en olycklig bilkrock vilket lämnade Sam väldigt ensam. Han har inte heller så många vänner.
Nu flyttar han till storstaden. Och för att hedra hans föräldrars minne, öppna en mäklarbyrå i stan där chanserna att lyckas som mäklare är större och lönerna högre.

Varför ska just du bli whitelistad? Kommer bidra med att arbeta som bostadsmäklare och bidra till ekonomin på servern genom att de som har mer pengar oftast köper eller hyr dyrare bostäder. En mäklare behöver fordon, försäkringar och larm m.m vilket gör andra företag starkare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Servern verkar seriös och spelarna verkar sköna. Är även ute efter något mer seriösare som att ha ett jobb under min RP tid. Därför vill jag bli whitelistad

Hur hittade du Unive? FiveM's serverlista

Vad har du för mål med ditt rollspel? Chill-gaming. Spelar under större delen av min fritid, arbetar heltid inom vården och behöver avkoppling så som RP, där man får gå in i en roll istället. Skulle även vara roligt att arbeta som mäklare då det är ett intresse IRL också och jag har planer på att köpa hus inom snar framtid.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, spelar för nuvarande Conan Exiles men är sugen på att prova på FiveM igen då jag tyckte att RPn på FiveM var bättre
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top