Accepterad hinken | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hinken

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198023651737/

Vad är ditt namn i verkligheten? Henrik

Vad är ditt discord namn? hinken1996#3707

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 1996

Berätta om din karaktär. Ras Mokko, en man på 35 år med rötter i Kingston, Jamaica. Han är uppvuxen på en gård på landet med sina föräldrar. Ras har utbildat sig inom jordbruk. Ras har ett stort intresse för blommor och växter. Han drömmer om att en gång i framtiden äga sin egen gård. Friheten är skön och jobbet man gör ger resultat, både för ögat och själen. Han söker sig därför till storstaden för att tjäna pengar som många andra för att kunna uppfylla sin dröm om gården och att kunna skapa sig en familj som han kan leva tillsammans med. Han är även intresserad av att odla cannabis för sitt andliga sökande.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med bra och seriös rp. Roliga och utvecklande scenarion förhoppningsvis.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Letar efter en server att stanna på utan oseriösa lallare. rollspel är min avkoppling vid sidan av mitt heltidsarbete i vården. Har även en vän som spelar på Unive som jag vill lira med.

Hur hittade du Unive? En vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt och konversera. Utveckla en karaktärs story och skapa en bra upplevelse för både mig själv och andra spelare runt omkring.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja, hoppar runt på många servrar just nu då jag letar efter en bra att stanna på. Därav söker jag till Unive som min vän starkt rekommenderade.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka