Inaktuell himmel2k | Ansökan till Support

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

strappedup

Icke Medlem
Meddelanden
442
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Niclas

Vad heter du på discord? himmel2k#9443

Ange ditt födelsedatum 24 April 1997

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: 16:00-00:00 ish och kan vara
Helger: Hela dagar och nätter

Berätta om dig själv Snäll, trevlig, omtänksam och väldigt hjälpsam framförallt. Kan hantera situationer lugnt och är stresstålig. Jobbar ju som sagt heltid men har ett väldigt fritt jobb, så under min arbetstid ca 07-15 så kan jag vara aktiv i discorden och hjälpa folk. Sedan lägga fokus på annat efter 15:00.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blev staff skulle jag speccat folk och bannat varenda en som inte förtjänar att spela på servern.
Tagit supportärenden
Läst bannöverklagningar

Hjälpt folk allmänt på discord som behöver hjälp med något.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan i maj.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Det som får mig att vilja bli support är att jag tycker om att hjälpa till och jag har ganska mycket fritid och känner att det hade varit ett jätteroligt uppdrag att få vara med i staffteamet och hjälpa till att föra servern i rätt riktning. Nu när det verkar vara brist på staffs så tänkte jag, varför inte liksom? Jag är väldigt intresserad av att ge det ett försök iallafall, dels för att det finns ett behov och jag känner att det hade varit en givande utmaning för mig själv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle bidra till en bättre plats genom att hjälpa folk, vara trevlig och hjälpa folk med det dom behöver hjälp med.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har ju varit medlemsskapsansvarig nu en stund och känner mig ärligt talat redo att försöka prova nästa steg som support.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick
/who
/svban
/dv
/revive
/toggleid
/togglename
/bring
/freeze
/sqlban
/sqlunban
/sqlbanoffline
/tpm
/spec
/noclip
/setjob
/clearall
/sc
/sv

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag har ganska lätt för att lära mig saker snabbt som jag VILL lära mig, så att jag har absolut inga problem att lära mig saker som intresserar mig.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server och har aldrig gjort.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Som sagt sökte jag ju support innan och fick börja som medlemsskapsansvarig pga ni var lite osäkra på min aktivitet, men tycker att min aktivitet som medlemsskapsansvarig kan tala för sig själv... Jag hade iallafall velat testa vara support, och ifall tiden nu inte skulle finnas så avgår jag isåfall självmant och låter någon annan ta den värdefulla platsen. Såg igår t.ex att 01:30 på natten var det bara typ 3-4 supports online med över 200 spelare...

Tillbaka