Nekad himmel2k | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

strappedup

Icke Medlem
Meddelanden
442
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Niclas

Ange ditt födelsedatum 24 April 1997

Vad heter du på discord? himmel2k#9443

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: 17-23-ish
Helger: hela kvällar/nätter

Hur länge har du spelat på Unive? 180 timmar ungefär.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blev servervakt på Unive hade jag kunnat bidra till en enklare värld för allihopp.
Jag hade kickat folk som springer runt och lallar, DV:at bilar som bara står ivägen och kunnat hjälpa som kanske t.ex har dött via en BUGG eller liknande.
Det har ju hänt ett antal gånger att jag bett om ress för bilen har buggat och flygit under kartan så har jag vart död när buggen är över haha.

Men framförallt hade jag kickat folk som allmänt bara springer runt och lallar, t.ex nya spelare som glider in med polisväst och inte ens är medlemmar.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att jag känner att jag kan bidra till en bättre server då det behövs. Jag stöter på alldeles för många folk som springer runt och lallar och abusar sitt ickemedlemskap genom att t.ex säga "försök slå mig du kan inte" osv. Varför jag vill bli det på just Unive är för att det är för det första den enda servern jag har spelat länge på, och det är den som har högst nivå enligt mig.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Som jag skrev ovan så hade jag kunnat bidra till en bättre plats på Unive genom att DV:a bort bilar som står ivägen, kicka folk som springer runt och lallar och ge en ban till dom som verkligen förtjänar det.
På så sätt så får man bort så många oseriösa RP:are som möjligt och då kan vi alla gemensamt skapa en bättre nivå på servern än vad den redan har.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag har sett många gånger t.ex när man är på piren så springer folk runt och slåss och är allmänt oseriösa och ingen gör något åt det. I mitt fall så hade jag t.ex kickat dom och gett reason "Sluta lalla!" eller liknande. Jag ser jättemånga som är SV men få som faktiskt gör något åt de oseriösa folket på servern.

Varför vill du bli servervakt? För att jag tycker om att hjälpa till och jag kan störa mig så mycket på allt oseriöst folk som glider in och förstör för andra som försöker hålla en mer seriös nivå. Nivån är ganska bra på Unive men den kan alltid bli bättre, och då vill jag ta min chans att bli SV så att jag kan hjälpa till ännu mer.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har inte varit SV innan, men genom lite pluggande så har jag lärt mig dessa; /Kick [id] [anledning] - kicka någon och ge anledning | /Revive [id] | /Svban [id] [anledning] banna någon och ge anledning | /dv - ta bort bilar | /tpm - teleportera till markern | /toggleid - så att allas ID är synliga hela tiden

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad tidigare, men det var när jag var ny och inte kunde så mycket inom RP, och har en del felaktiga banns. Har spelat otroligt mycket det senaste så man har ju lärt sig en hel del på vägen med alla regler och hur man tillämpar dom IC.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Tillbaka