Accepterad himmel2k | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

strappedup

Icke Medlem
Meddelanden
442
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Niclas

Ange ditt födelsedatum 24 April 1997

Vad heter du på discord? himmel2k#9443

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: 17-22:30~
Helger: Hela kvällar/nätter i princip.

Hur länge har du spelat på Unive? Spelat sedan i Maj månad men har redan över 200h+.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt hade jag gjort allt jag kan i min makt för att höja nivån och höja ”säkerheten” för alla runtomkring.
Folk som bara glider in på servern för att lalla förtjänar kick/ban enligt mig då det förstör RPn för dom som vill lira seriöst.

Dessutom ser jag flertalet trasiga bilar som står ivägen på motorvägar och liknande som är en fara för mig och alla andra på servern.

Så kort och gott hade jag kickat folk som inte kan beté sig och DVat bort alla onödiga bilar, men även t.ex reviva folk som rapporterar att dom dött av bugg eller liknande.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt på just Unive för att det är enda och första servern jag har spelat på, och jag tycker att nivån är så jäkla bra och jag vill jättegärna vara en del av att hjälpa till med det enkla en SV kan göra för att underlätta för högre staffmedlemmar.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Som jag har skrivit ovan så kan jag bidra med att t.ex kicka folk som enbart har joinat servern för att lalla, exempelvis ser man mycket av detta vid torget. Där är det extremt mycket lallare som bara joinat för att förstöra RPn för oss seriösa.

Jag kan bidra till en bättre plats genom att DVa bort bilar och likaså revva folk som dött pga bugg eller som spawnat döda av andra konstiga anledningar.

Jag RPar med en tjej också och det är extremt mycket lallande bara för att hon är tjej, och då kan jag försöka säga till folk genom att kicka dom och ge dom som reason att bete dig inte som ett svin bara för att hon är tjej.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag anser mig själv vara mogen och kan ta opartiska beslut oavsett vad situationen gäller.

Jag skriver också många /reports dagligen och det hade varit skönt om jag kunde lösa det själv istället.

Ju fler seriösa servervakter, desto bättre!

Varför vill du bli servervakt? För att jag tycker om att hjälpa till.
Och jag lägger ner så extremt mycket tid på att RPa på servern och då hjälper jag gärna till under tiden, iallafall med det som jag kan.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Yes. /dv, /toggleid, /tpm, /svban /revive. Det är dom jag kommer på nu, men om det finns fler användbara kommer jag såklart lära mig det också.

Är du whitelistad på serven? Såklart

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har vart bannad när jag precis började och inte hade så bra koll på reglerna. Men har spelat otroligt mycket nu och lärt mig extremt mycket och höjt min nivå extremt inom mitt RPande.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka