Accepterad himmel2k | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

strappedup

Icke Medlem
Meddelanden
442
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Niclas

Vad heter du på discord? himmel2k#9443

Ange ditt födelsedatum 24 April 1997

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att vilja bli medlemsskapsansvarig är att jag känner att jag varit servervakt ett tag och vill gärna kunna hjälpa till ett steg extra om ni förstår hur jag menar.

Jag ser också att det är väldigt många som frågar när medlemsskapsintervjuer är och jag är extremt aktiv på både servern och i discorden så jag känner att jag är rätt person för att ta del av det ansvaret om vilka som ska bli whitelistade och inte.

Jag är också aktiv ganska obekväma tider (nätter osv) där andra medlemsskapsansvariga kanske är offline, och då har jag inte några problem att dra in folk till intervjuer.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som medlemsskapsansvarig eftersom jag har bra koll på de regler som finns, jag har spelat på servern väldigt länge nu så jag har koll på lite allt rumtom servern.
Jag är som sagt också väldigt aktiv på både servern och discorden och lägger en stor del av min fritid på Unive.

Jag är också mogen, väldigt noga och har den tiden som krävs för att läsa igenom folks ansökningar och ta intervjuer med folk som är hungriga på att komma in till servern.

Jag har heller inga problem att surra med folk, är ganska social av mig och som sagt så har jag tiden för jobbet!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta alla människor med respekt tills motsatsen kommer.

Jag bemöter varje människa med respekt och behandlar alla lika tills dom bevisar för mig att dom inte förtjänar respekten :)

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Medlem är inte bara ett "medlemsskap" utan också en såkallad biljett in till serverns alla möjligheter. Och för att förtjäna det tycker jag att man ska ha en bra plan med sin karaktär men framförallt vara seriös och komma med attityden att vilja höja rp-nivån till det bättre, och såklart kunna alla grundregler som finns på servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De ska ha en utförlig beskrivning av sin karaktär och framförallt ha läst igenom och lärt sig ALLA regler som servern har.
De ska också vara seriösa och inte bara vilja komma in för att lalla på servern som många tyvärr gör.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som medlemsskapsansvarig bär man ett stort ansvar då det är dom som väljer vilka som ska få möjligheterna att ta del av servern. Så man ska inte vara rädd för att neka folk om man tycker att deras ansökan inte var tillräckligt utvecklad eller liknande.

Så jag känner absolut att det hade varit ett stort ansvar, men också ett väldigt givande och roligt ansvar att ha.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag jobbar heltid men är aktiv i stort sett varje dag från 17:00 tills jag går och lägger mig runt 00:00. På helger är jag aktiv i stort sett hela dagarna och nätterna. Kikar man på mina timmar på FiveM och sen när jag reggade mig på forumet så kan man se att jag är extremt aktiv, har bara lirat på Unive också.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Har aldrig spelat på någon annan server och kommer inte göra heller.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Tack för att jag får vara en del och servern och hoppas att ni vill ha mig som medlemsskapsansvarig, jag lovar att ta mitt jobb ytterst seriöst.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka