Nekad hillens | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hillens

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198075721211

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Mattsson

Vad är ditt discord namn? hille#5679

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2001

Berätta om din karaktär. Roger Andersson han är 20 år han har en bror som heter han Lasse Andersson som är 20 också två kusiner han har varit ett problematisk barn under hela sin uppväxt å han har fortfarande problem men han försöker skärpa sig han har för tillfället jobb på postnord med sin bror och Roger är väldigt bil intresserad han har en BMW m8 som är hans allt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en väldigt aktive å glad spelare som vill hjälpa till i erat Community å kunna nå högre möjligheter inom servern och jag vill hjälpa servern att få lite bättre roleplay.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag ska kunna skaffa roligare jobb bättre bilar å ha ännu mer roligt med allt härligt folk.

Hur hittade du Unive? Jag och min kompis letade efter någon bra svensk server så hitta vi er å blev fast och än så länge har jag å mina vänner haft en sån otroligt roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så roligt och kunna få min karaktär till höjder som jag inte kan nå i verkligheten å köra så fina bilar som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka