Accepterad Hille | Whitelist ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hille

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198362112648

Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad är ditt discord namn? Hille#2099

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Ahmed Adali är en kille som sedan liten varit mobbad i skolan för att vara tjock, ful "bög". Detta skadade honom psykiskt och gjorde han aggressiv person i tonåren som bara ville han en ursäkt för att göra någon illa. Han började hänga med folk som stjäl från affärer. En dag kom en av hans gamla skolkompisar till honom och slog honom i magen och kallade bögjävel. Ahmed reste sig igen och slog ut en framtand på killen och fick utav de en anmälan på misshandel som han förlorade och fick betala 8500 i skadestånd till mobbaren. Ahmed blev av detta deprimerad och försökte till och med ta sitt liv. Han gick in i badrummet låste dörren och svalde sin mammas sömntabletter hon hade i medicinskåpet. Innan Ahmed svimmade av hörde han sina föräldrar skrika utanför dörren när dom hörde Ahmed trilla ihop och inte svara. Han pappa lyckades bryta upp dörren och Ahmed blev magpumpad på akuten han överlevde men blev insatt på vakt i 2 veckor för att se till att de inte händer igen. Under denna tiden hann Ahmed tänka igenom allt som hänt och förstod att han inte kan hålla på såhär. När Ahmed kom ut från sjukhuset där han varit märkte hans föräldrar direkt att någonting hade ändrats med honom. Han var glad och frågade till och med sina föräldrar om han kunde börja på Innebandy. Eftersom att byn Ahmed bodde i en liten byn så all visste vad han hade gjort och många undvek honom. Men Ahmed pratade med flera och dom verkade förstå att han inte menade det. Han fortsatte sedan sitt liv som en vanlig tonåring fram tills han fyllde 20 då hans kompis frågade om han ville följa men till Göteborg. Han sa jag följde men sin kompis dit. Där hade dom kul i 2 veckor innan dom skulle hem igen. Men Ahmed hade träffat en tjej där som han fick Flytta in hos. Då stannade han i Göteborg för att leva där och söka lyckan.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag gillar servern pågrund av att det är många seriösa rp spelare som kör på servern och att det finns aktiva staffs. Vill bli whitlistad för att jag vill kuna ha fler jobb möjligheter som man har om man är whitlistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag gillar servern pågrund av att det är många seriösa rp spelare som kör på servern och att det finns aktiva staffs. Vill bli whitlistad för att jag vill kuna ha fler jobb möjligheter som man har om man är whitlistad.

Hur hittade du Multistaden? Jag har letat mycket efter seriösa och roliga rp servrar och sen hittade jag denna och tyckte den var riktigt rolig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är som sagt att skapa roliga scenarion, prata med mycket folk, kanske få något jobb (eventuellt sjukvård, polis eller mekaniker), dela med mig av mitt rp, skaffa mycket vänner och allmänt ha jävligt kul. Kommer helt ärligt inte på så mycket mer att skriva eftersom Maxs rp sätt är "vardags RP". Max endå mål är att skaffa mycket vänner och hitta på roliga saker och allmänt ha jävligt kul. Eftersom jag ändå inte har något mer att skriva här så kan jag skriva lite om vad jag sätt utav er server. Jag har tittat på blandannat streams och "uppdateringar". Utav det jag sätt så ser det väldigt lovande ut. Eftersom server passar min karaktär något enormt så är jag väldigt taggad på att eventuellt komma in och sätta igång med rollspelandet. Har länge letat efter en server att lira på som faktist har en bra spelarbas och feta scripts.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka