Nekad Hille | Ban överklagan [Ahmed Khan] [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hille

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198362112648

Ditt Hex-ID: 110000117f3b288

Vad är din discord tagg? Hille#2099

Vem var det som bannade dig? deeney

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? nlr, metagaming och powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? gjorde ett par misstag, körde när mina ljul var skjutna och krocka men ställde mig upp igen och gick iväg som om inget hade hänt vilket är fel för man ska värna för sitt liv/ spela realistiskt som man lever i verkligheten. Samt att jag körde fast någon hade skjutit mina däck vilket heller inte är realistiskt gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. körde ifrån ett mc gäng och krockade i en mur och bara gick iväg som inget hade hänt fattade inte de då för det var en stressig situation men direkt efter åt så visste jag att jag hade gjort fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel för jag gjorde ett par misstag körde fast nån hade skjutit ut mina däck, körde in i en mur och gick bara iväg som om inget hade hänt

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag verkligen har läst reglerna ännu en gång fast mycket nogranare och det jag lärt mig av mina misstag är det att värna över mitt liv och att roleplaya realistiskt vilket jag kan säga att jag inte har lyckats speciellt bra med. Men nu när jag har läst reglerna så tror jag /vet att jag kommer bete mig mycket bättre och att rolplaya på ett bra och ett roligt sätt. Har också lärt mig att om jag inte följer reglerna så blir det tråkigt för alla andra som vill spela och därför har jag läst reglerna en extra gång så att jag verkligen förstår vad som gäller.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tt roleplaya bättre och att värna för mitt liv

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen har läst reglerna ännu en gång fast mycket nogranare och det jag lärt mig av mina misstag är det att värna över mitt liv och att roleplaya realistiskt vilket jag kan säga att jag inte har lyckats speciellt bra med. Men nu när jag har läst reglerna så tror jag /vet att jag kommer bete mig mycket bättre och att rolplaya på ett bra och ett roligt sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka